کد خبر : 213345
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 14:38
-

علوانی:استفاده از جوانان در فوتسال ایران به ریسک پذیری نیاز دارد / میانگین سنی کاهش پیدا کند، قطعا رقابت باکیفیت‌تری را خواهیم دید

علوانی:استفاده از جوانان در فوتسال ایران به ریسک پذیری نیاز دارد / میانگین سنی کاهش پیدا کند، قطعا رقابت باکیفیت‌تری را خواهیم دید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان تاکید کرد شکاف بین تیم‌های مردان و زنان باشگاه‌ها عمیق است و بهبود وضعیت فنی لیگ نیازمند “تغییر” است. نرگس علوانی سرمربی پالایش نفت آبادان در خصوص دیدار روز جمعه برابر مس کرمان به آژانس ورزش زنان ایران گفت: نمایش تیم رضایت‌بخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان تاکید کرد شکاف بین تیم‌های مردان و زنان باشگاه‌ها عمیق است و بهبود وضعیت فنی لیگ نیازمند “تغییر” است.

نرگس علوانی سرمربی پالایش نفت آبادان در خصوص دیدار روز جمعه برابر مس کرمان به آژانس ورزش زنان ایران گفت: نمایش تیم رضایت‌بخش بود و در تمامی دقایق کنترل خوبی بر بازی داشتیم‌. این ، یک بازی یک طرفه و پرموقعیت برای ما بود.

سرمربی تیم آبادانی افزود: تک تک نفرات تیم در این موفقیت سهیم بودند و عملکرد خوب بازیکنان ما باعث شد که نتیجه خوبی هم دریافت کنیم. ما در حال طی کردن یک مسیر طولانی هستیم و این آغاز راه است.

علوانی در خصوص بهبود سطح این رقابتها می‌گوید: به اعتقاد من تیم‌های لیگ برتری باید دسترسی کاملی به وسایل و امکانات استاندارد در شان لیگ برتر داشته باشند. این مسئله در اکثر تیم‌های مردان رعایت می‌شود، ولی در بخش بانوان نیاز به تقویت جدی دارد‌‌.

او ادامه داد: در مرحله دوم، قراردادهای دختران فوتسالیست باید بهبود یابد. شکاف عمیقی هم در این مورد بین تیم مردان و زنان هر باشگاه وجود دارد، که باید برطرف شود و این یک گام جدی برای حرفه ای سازی است.

 

سرمربی تیم پالایش همچنین افزود: بحث اسپانسر و حمایت مالی از باشگاه‌ها نیز، تاثیر زیادی بر سطح لیگ می‌گذارد‌. تک تک این جزئیات در نتیجه‌گیری هر تیم موثر هستند در حالی که بخشی از تیم های ما مشکلات جدی در این زمینه دارند.

علوانی در خصوص جنبه فنی لیگ نیز اظهار کرد: با استفاده از بازیکنان جوان، شرایط لیگ دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. اگر میانگین سنی کاهش پیدا کند، قطعا رقابت باکیفیت‌تری را خواهیم دید.

وی در پایان گفت: استفاده از جوانان در فوتسال ایران به ریسک پذیری نیاز دارد. اگر آینده ای برای فوتسال زنان ایران متصور باشیم این آینده با جوانها رقم می خورد. تغییر نسل تدریجی تنها گزینه موجود است مشروط بر این که تصمیم گیرندگان برای فوتسال ایران به ضرورت این تغییر نسل توجه داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.