کد خبر : 213437
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 1:13
-

مدیرعامل چیپس کامل در گفتگو با Fut5al :

با انگیزه به ساری آمده‌ایم/ کجا لیست قبل انتخاب سرمربی اعلام می‌شود؟/ مگر می‌شود چیپس جوان نماینده‌ای در تیم‌ملی ۱۹سال نداشته باشد؟

با انگیزه به ساری آمده‌ایم/ کجا لیست قبل انتخاب سرمربی اعلام می‌شود؟/ مگر می‌شود چیپس جوان نماینده‌ای در تیم‌ملی ۱۹سال نداشته باشد؟

مدیرعامل باشگاه چیپس کامل گفت: با همان انگیزه مقابل مس سونگون به ساری آمده‌ایم و با تمام وجود برای بهترین نتیجه خواهیم جنگید.

وحید غفوری مدیرعامل باشگاه چیپس کامل مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: با توجه به برنامه‌هایی که داشتیم شکر خدا روز به روز بهتر شده‌ایم چراکه همانطور که ریل‌گذاری کرده‌‌ایم چیپس کامل مشهد اکنون دارای ساختار است‌. با توجه به اینکه ما سال اول حضورمان در لیگ‌برتر است الحمدالله روز به روز مستحکم‌تر و با قوام تر در لیگ شرکت می‌کنیم و امیدواریم که همین روند ادامه پیدا کند. 

 

او افزود: همانطور که دیدید بازی بسیار خوبی را در مقابل مس سونگون، قهرمان چهار دوره ایران داشتیم و همین قدر انگیزه هم مطمئنا در بازی فردا و دیدار با شهروند ساری خواهیم داشت. البته که شهروند ساری تیم ریشه‌دار و قدیمی است و ما نگاهی به موقعیت جدولی آنها نمی‌کنیم مطمئنا بازی بسیار سختی داریم چراکا این تیم شخصیت تیمی خود را از قدیم داشته و الان هم دارای این شخصیت است. 

 

غفوری تاکید کرد: با تمام اوصاف مطمئناً با نگاه ویژه و برای سه امتیاز وارد ساری شده‌ایم و امیدواریم که این اتفاق بیفتد. ضمن اینکه برای رضا امانی بازیکن خوب شمالی نیز آرزوی سلامتی و شفای داریم و انشالله با شفای عاجل، امیدواریم هرچه سریعتر در ۲۰ در ۴۰ فوتسال ایشان را ببینیم. امیدوارم او در بازی برگشت با فولاد زرند عزیز جلوی تیم ما حتماً بازی کند. از همه فوتبال دوستان و ورزشکاران خواهش می‌کنم برای این جوان عزیزمان دعا کنند. 

 

مدیرعامل چیپس با انتقاد از اعلام لیست بازیکنان تیم‌ملی زیر ۱۹سال قبل از انتخاب سرمربی گفت: فکر می‌کنم فقط در ایران امکان دارد که لیست بازیکنان برای تیم‌ملی اعلام شود و بعد از دو روز تازه سرمربی این تیم مشخص شود. قطعا جالب این بود که اول از همه سرمربی مشخص شود و بعد با دیدگاه سرمربی بازیکنان انتخاب شود. 

 

وی با ابراز تعجب از اینکه هیچ بازیکنی از چیپس کامل در لیست دعوت شدگان به تیم‌ملی زیر ۱۹سال دعوت نشده، متذکر شد: شاید جزو معدود تیم‌هایی هستیم که بسیار به جوانان اهمیت می‌دهیم اما الان سه بازیکن از تیم جوانان ما در لیگ برتر بزرگسالان بازی می‌کنند و لیست ما پر از بازیکنان جوانی است که توانایی های خود را بارها نشان داده‌اند. اینکه هیچ نماینده‌ای از چیز کامل در تیم زیر ۱۹ سال نباشه جای تعجب دارد‌. همینجا هم باید به علی صانعی عزیز بابت انتصابش تبریک یگویم‌. ایشان از مربیان باتجربه و موفق هستند که امیدواریم با نگاه مبسوط تمام لیگ را ببینند. 

 

وحید غفوری در خاتمه یادآور شد: امیدوارم این لیست اصلاح شود چون واقعاً برای خودم جای تعجب داره که هیچ نماینده‌ای از جوانان چیپس کامل در این لیست نیست. تیمی که به دور نهایی لیگ دسته اول جوانان صعود کرد، تیمی که سه تن از بازیکنانش در لیگ برتر بزرگسال بازی می‌کند و واقعا این جوانان یه نگاه ویژه می‌خواهند تا بتوان انشالله شاهد موفقیت‌های ایشان و تیم‌ملی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.