کد خبر : 213458
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 11:18
-

رضایی:نصر فردیس با چهار کرونایی با ما بازی کرد/مگر برد و باخت چقدر ارزش دارد؟

رضایی:نصر فردیس با چهار کرونایی با ما بازی کرد/مگر برد و باخت چقدر ارزش دارد؟

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان گفت: تیم نصر فردیس با چهار کرونایی در هفته نهم لیگ برتر برابر ما بازی کرد. در دنیای ورزش برد و باخت در یک بازی ارزش ندارد که سرمربی جان فوتسالیست‌ها را به خطر بیندازد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، عاطفه رضایی اظهار داشت: در هفته نهم لیگ برتر با تیم نصر فردیس در رفسنجان بازی داشتیم. حدود ۹ بازیکن تیم نصر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: پس از این دیدار، فاطمه شریف سرمربی تیم نصر در گفت و گویی عنوان کرد که پنج بازیکنم به دلیل سرماخوردگی کیفیت بازی قبل را نداشتند و با وجود آنکه بازی خوبی ارایه دادیم در برابر تیم خوب رفسنجان نتوانستیم آنگونه که باید بازی کنیم اما باز هم از موقعیت‌ها استفاده کردیم و به برتری رسیدیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان عنوان کرد: این بازیکنان همان شب به اردوی تیم ملی دعوت شدند و طبق قوانین از آنها تست کرونا گرفتند و تست چهار بازیکن مثبت شد و آنها را راهی منزل کردند.

وی ادامه داد: در واقع این تیم با بازیکنان کرونایی مقابل ما در رفسنجان بازی کرد. وقتی سرمربی می‌داند که بازیکنی علایم سرماخوردگی یا کرونا دارد چرا باید از آن فرد در بازی استفاده کند. یک مربی باید وجدان داشته باشد.

وی اضافه کرد: این هفته استراحت داریم و بازیکنان را به منزل فرستادم. اگر یکی از این بازیکنان منتقل کننده کرونا باشد، چه کسی جوابگو است. مدیرعامل باشگاه نصر که تصور می‌کنند حرفه‌ای هستند، آیا جوابگوی این وضعیت خواهند بود.

سرمربی تیم مس رفسنجان عنوان کرد: در دنیای ورزش برد و باخت در یک بازی چقدر ارزش دارد که با بازیکنان مشکوک به کرونا بازی کنند و همه ما را در معرض خطر قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.