کد خبر : 213681
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 16:07
-

طیبی در گفتگو با Fut5al :

شمسایی شایسته سکانداری تیم‌ملی بود/ نامدار بودن شمسایی یک فرصت برای تیم‌ملی است

شمسایی شایسته سکانداری تیم‌ملی بود/ نامدار بودن شمسایی یک فرصت برای تیم‌ملی است

لژیونر ایرانی بنفیکا گفت: وحید شمسایی به عنوان اسطوره فوتسال ایران شایسته سکانداری تیم‌ملی بود.

پایگاه خبری فوتسال، حسین طیبی پس از انتخاب شمسایی به عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی فوتسال در گفتگو با خبرنگار Fut5al گفت: ابتدا جا دارد خدا قوت و خسته نباشید به آقای ناظم‌الشریعه بگویم بابت تلاش‌های این چند سال اخیرشان در تیم‌ملی فوتسال که با تمام وجود تلاش کردند و امیدوارم در ادامه مسیر زندگی‌شان موفق باشند.

او ادامه داد: همین طور باید به آقای وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران تبریک بگویم که به عنوان سرمربی تیم‌ملی انتخاب شده و امیدوارم در مسیر سرمربیگری تیم‌ملی مثل گذشته و مثل زمانی که داخل زمین بازی می‌کرد، موفق باشد و اتفاقات خوب زیادی برایشان رقم بخورد.

حسین طیبی آینده تیم‌ملی فوتسال با شمسایی را روشن پیش‌بینی کرد و متذکر شد: مطمئنم که این توانایی در وحید شمسایی هست که به موفقیت‌های تیم‌ملی ایران اضافه کند. به هر حال ایشان با تجربه، توانمندی و تجربیات خودشان دیر یا زود به این جایگاه می‌رسید و فکر می‌کنم انصافا شایسته این جایگاه هم هست. به نظر من فدراسیون فوتبال باید کنار ایشان باشد و شرایط و امکانات مدنظر آقای شمسایی را فراهم کند. انشاالله شرایط فوتسال ما باز بهتر از چیزی که هست بشود و اتفاقات بهتری برای‌مان بیفتد.

لژیونر ایرانی بنفیکا با بیان اینکه نامدار بودن شمسایی در فوتسال جهان، این انتخاب را تبدیل به یک فرصت برای تیم‌ملی ایران کرده است، گفت: قطعا با حضور وحید شمسایی با افتخارات ملی و بین‌المللی در تیم‌ملی ایران، نگاه‌ها بیشتر و حساس‌تر به تیم‌ملی فوتسال کشورمان خواهد شد. به هر حال آقا وحید اینقدر نامدار هست که بواسطه حضورش کلی امکانات خوب و اسپانسر به سمت تیم‌ملی گسیل شود. به شخصه آرزوی موفقیت برای ایشان دارم و امیدوارم در مربیگری ملی هم به افتخاراتش بیافزاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.