کد خبر : 213751
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 - 23:13
-

به فدراسیون بابت این انتخاب تبریک می گویم

عبداله نژاد : کاش ناظم الشریعه کمی انتقاد پذیر بود / شمسایی واقعا گزینه مناسب و به جایی بود

عبداله نژاد : کاش ناظم الشریعه کمی انتقاد پذیر بود / شمسایی واقعا گزینه مناسب و به جایی بود

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس از سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سعید عبدالله‌نژاد، پیشکسوت فوتسال، درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی در گفت‌وگویی اظهار کرد: به فدراسیون بابت این انتخاب تبریک می گویم و برای شمسایی آرزوی موفقیت دارم. بهترین انتخاب هم در این شرایط قطعا همین بود. شمسایی اسطوره فوتسال جهان است بنابراین چه کسی  می توانست بهتر از او در چنین وضعیتی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. البته اکثر مربیان شاغل در ایران همه خوب هستند ولی شمسایی واقعا گزینه مناسب و به جایی بود.

وی در پاسح به این پرسش که آینده فوتسال ایران را با مربیگری شمسایی چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: شرایط با گذشته متفاوت است، سرمربی جدید برخلاف ادوار گذشته برای جام جهانی فقط سه سال زمان دارد که واقعا فرصت زیادی نیست. تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های اخیر روزهای دشواری را سپری کرد و این همه هجمه و اتفاقات تلخ به هر صورت وضعیت این رشته را از حالت آرامش دور کرده است. به نظرم تغییر دادن این نسل کار آسانی نخواهد بود. امیدوارم شمسایی کادر فنی خوب و مناسبی را انتخاب کند تا باز بتوانیم شاهد درخشش فوتسال در میادین باشیم.

این کارشناس فوتسال در خصوص عملکرد ناظم‌الشریعه نیز توضیح داد: به ناظم الشریعه و کادر فنی اش خسته نباشید می گویم، به هر حال سالها برای فوتسال و تیم ملی زحمت کشیدند و برخی از افتخارات به دست آمده در این دوران بوده که نشان می دهد کادر خیلی ضعیفی کنار تیم نبوده اما کاش ناظم الشریعه کمی انتقاد پذیر بود و یا سعی می کرد پاسخ هر انتقادی را نمی داد و همه را دشمن تصور نمی کرد. کاش ناظم الشریعه توصیه بزرگترهای این رشته را جدی می گرفت.

عبدالله‌نژاد با اشاره به هدایت تیم امید توسط علی صانعی بیان کرد: تیم امید نیاز به کادر جدیدی داشت که خوشبختانه برای این بخش هم مربی خوبی انتخاب شده است. صانعی کار با جوان ها را به خوبی بلد است و قبلا هم ثابت کرده که اگر به او اعتماد شود به خوبی پاسخ این اعتماد را خواهد داد. فقط امیدوارم فدراسیون با تشکیل تیم «ب» هم خلاء همیشگی و بلاتکلیفی فوتسالیست های مابین امید و بزرگسالان را برطرف کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.