کد خبر : 213844
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 13:45
-

امروز ساعت 16

دیدار بالانشین ها در هفته هجدهم لیگ برتر

دیدار بالانشین ها در هفته هجدهم لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال، امروز با برگزاری ۷ دیدار و به صورت همزمان پیگیری می‌شود.    هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، امروز (یکشنبه) با برگزاری ۷ دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود. در نخستین بازی این هفته، ۲ تیم کراپ الوند قزوین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال، امروز با برگزاری ۷ دیدار و به صورت همزمان پیگیری می‌شود.

 

 هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، امروز (یکشنبه) با برگزاری ۷ دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود. در نخستین بازی این هفته، ۲ تیم کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. کراپ تا قبل از شروع هفته هجدهم با کسب ۳۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و شاگردان محمد کشاورز در گیتی پسند اصفهان هم با ۴۳ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتسال هستند.

مقاومت البرز – مس سونگون

 مقاومت البرز تا پایان هفته هفدهم با ۳۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و برای رسیدن به رقبای صدرنشین باید مس سونگون را از پیش رو بردارد. مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی هم با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است. مسی‌ها در این بازی، علیرضا عسکری و ابوالقاسم عروجی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

سن ایچ ساوه – مجتمع فردوس قم

تیم‌های فوتسال سن ایچ ساوه و مجتمع فردوس قم دیگر بازی هفته هجدهم لیگ برتر را برگزار می‌کنند. سن ایچ میزبان تا پیش از شروع هفته هجدهم با ۳۷ امتیاز در رده سوم جای دارد. تیم فوتسال مجتمع فردوس قم هم با ۱۹ امتیاز در جایگاه هشتم رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

 

فرش آرای مشهد – ملی حفاری اهواز

 شاگردان قدرت بهادری در تیم فرش آرا تا پایان هفته هفدهم با کسب ۲۱ امتیاز در رده ششم جدول جای دارند. تیم فوتسال ملی حفاری اهواز هم  تا قبل از شروع این هفته با ۸ امتیاز جایگاه چهاردهم جدول را به خود اختصاص داده و یکی از شانس‌های اصلی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می شود.

سپاهان اصفهان – شهروند ساری

شاگردان احمد باغبانباشی در تیم سپاهان اصفهان تا قبل از شروع بازی‌های این هفته موفق شدند ۲۰ امتیاز به دست آورده و در رده هفتم جای بگیرند. همچنین تیم فوتسال شهروند ساری هم که مانند ملی حفاری وضعیت خوبی ندارد، تا پیش از بازی با سپاهان با کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفته است.

 

فولاد زرند ایرانیان – راگای تهران

تیم فوتسال فولاد زرند که رضا امانی بازیکن خود را به دلیل رفتن در کما از دست داده است، امروز مقابل راگا به میدان می رود. فولادی‌ها تا قبل از بازی با راگا با کسب ۱۹ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفته اند. همچنین شاگردان جواد رضایی در تیم فوتسال راگا هم تا قبل از شروع هفته هجحدهم با ۱۵ امتیاز جایگاه دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده اند.

چیپس کامل مشهد – زندی بتن کلاردشت

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد تا قبل از بازی امروز با کسب ۱۶ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و تیم زندی بتن کلاردشت هم با یک امتیاز بیشتر نسبت به چیپس کامل با ۱۷ امتیاز جایگاه دهم جدول را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.