کد خبر : 213814
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 8:30
-

صانعی: از اعتبار فوتسال ایران دفاع می کنیم/کافا تدارکات مناسبی برای تیم زیر۱۹ سال است

صانعی: از اعتبار فوتسال ایران دفاع می کنیم/کافا تدارکات مناسبی برای تیم زیر۱۹ سال است

سرمربی تیم زیر ۱۹ سال فوتسال در رابطه برنامه ها و تورنمنت کافا و محدودیت زمانی پیش رو صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم زیر ۱۹ سال فوتسال ایران در رابطه با انتخابش و برنامه این تیم اظهار داشت: در ابتدا از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بابت اعتمادی که به بنده و کادر فنی من داشتند، تشکر می کنم. حدود ٢۵ روز دیگر باید در مسابقات کافا به میدان برویم. در این مدت کم باید بازیکنان را انتخاب کنیم و برای‌شان پاسپورت و ویزا بگیریم و در نهایت تیم را برای حضور در این تورنمنت حاضر کنیم و همه این کار باید در محدوده زمانی معینی انجام شود که البته بسیار سخت است. بنابراین با توجه به این محدودیت زمانی ۴٠ بازیکن که از گذشته زیر نظر بودند به اردو دعوت شدند و در نهایت حالا باید ٢٠ نفر را برای اردوی نهایی انتخاب کنیم. شاید در انجام این کار کمبود هایی وجود داشته باشد و ما این اتفاق را کتمان نمی کنیم. در حالت عادی برای انتخاب ٢٠ بازیکن باید ٢٠٠ بازیکن را دید و تست کرد؛ اما همان طور که گفتم ما با یک محدودیت زمانی بزرگ مواجه شدیم و اگر باشگاه ها انتقادی در این زمینه داشته باشند، قبول می کنیم. ولی باید کمبود زمان را مد نظر داشته باشند.
علی صانعی پیرامون برنامه اصلی این تیم ادامه داد: برنامه اصلی تیم زیر ١٩ سال فوتسال ایران، پس از انجام تورنمنت کافا خواهد بود. ما برنامه مفصلی برای استعدادیابی این رده سنی در کل کشور خواهیم داشت. هدف اصلی این تیم مسابقات قهرمانی زیر ٢٠ سال آسیاست که سعی می کنیم برای آن مسابقات تمامی افراد واجد شرایط را زیر نظر بگیریم و بهترین و با کیفیت ترین بازیکنان را انتخاب کنیم تا از مقام قهرمانی آسیا که سال ٢٠١٧ به دست آوردیم، دفاع کنیم.
صانعی در ادامه در رابطه با مسابقات کافا گفت: قطعا این مسابقات می تواند بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم زیر ١٩ سال باشد. ما زمان کافی برای آماده سازی تیم نداریم، اما سعی می کنیم بهترین تیم و بهترین نفرات را انتخاب کنیم تا از اعتبار فوتسال ایران دفاع شود. این مسابقات می تواند مقدمات حضور بهتر را در مسابقات قهرمانی آسیا فراهم کند.
علی صانعی در پایان اعلام کرد: از کلیه باشگاه ها که در انتخاب این بازیکنان به ما کمک کردند، تشکر می کنم. می دانم بازیکنان زیادی هستند که می توانند در تیم ملی به ما کمک حال ما باشند، اما زمان کافی برای دیدن همه را نداشتیم و فقط ۶ روز برای انتخاب بازیکنان مهلت داشتیم. اما قول می دهم در ادامه همه بازیکنان را ببینیم تا حقی از کسی ضایع نشود. از فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال ، آقای عزیزی خادم و آقای اصولی نیز به خاطر حمایت و توجه به فوتسال پایه کمال تشکر را دارم. به ویژه از آقای عزیزی خادم به سبب این حجم از پیگیری و توجه به رده های سنی فوتسال سپاس‌گزارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.