کد خبر : 213882
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 18:27
-

هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتسال کشور؛

کراپ در پنجمین برد پیاپی، گیتی‌پسند را شش تایی کرد/ فردوس در ساوه یقه سن‌ایچ را گرفت/ کامبک سنگین مقاومت مقابل مس پس از قطعی برق!

کراپ در پنجمین برد پیاپی، گیتی‌پسند را شش تایی کرد/ فردوس در ساوه یقه سن‌ایچ را گرفت/ کامبک سنگین مقاومت مقابل مس پس از قطعی برق!

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور با نتایج جالب توجه در شهرهای مختلف به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در هجدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاهی ایران امروز دیدارهای حساسی در الوند، مقاومت و ساوه به انجام رسید که نتایج جالب توجهی در آنها رقم خورد. 

در سالن امام خمینی شهرستان الوند کراپ میزبان گیتی پسند اصفهان بود دیداری که با توجه به صدرنشینی گیتی پسند و تعقیب مدعیان از سویی کراپ به شدت حساس برگزار شد شاگردان محمود خوراکچی در این دیدار بلافاصله پس از سوت شروع بازی برتری خود را بر حریف اصفهانی دیکته کردند و موفق به به ثمر رساندن گل زودهنگام شدند که توانستند تا پایان نیمه تعداد گل‌های زده خود را به عدد سه برسانند.

شاگردان محمد کشاورز در نیمه دوم کار خود را با گل علی اصغر حسن‌زاده شروع کردند اما کراپ الوند دست بردار نبود و بلافاصله گل چهارم خود را وارد دروازه گیتی‌پسندی‌ها کرد و در حالی که محمد کشاورز با روی آوردن به پاورپلی به دنبال کم کردن تفاضل بود موفق شد، کراپ گل پنجم خود را نیز به ثمر برساند.

گیتی پسند اصفهان که به خوبی ارزش امتیازات این بازی را می‌دانست تمام تلاش خود را برای انجام کامبک انجام داد به کار بست و موفق به زدن سه گل دیگر هم شد اما گل ششم کراپ تیر خلاصی بود که این بازی را به سود الوندی‌ها به پایان رساند. 

 

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که هفته گذشته شکست تلخی مقابل سپاهان تجربه کرده بود در حالیکه فرهاد فخیم کاپیتان خود را در ابتدای فصل و علیرضا عسگری را پس از دیدار با چیپس کامل از دست داده بود و تنها به عنوان تماشاچی با خود به کرج برده بود در این بازی در غیاب قاسم عروجی که مصدومیت اجازه بازی به او هم نداد به مصاف تیم قدرتمند مقاومت البرز رفت. مس در این بازی در نیمه اول غالباً مالک توپ و میدان بود اما بازی در نهایت با تساوی بدون گل در این نیمه به پایان رسید. 

شاگردان حمید بی‌غم در نیمه دوم با گل محمد حسین درخشانی کار خود را شروع کردند اما لحظاتی بعد به شکل غیرمنتظره‌ای برق سالن قطع شد تا در حضور سرمربی تیم‌ملی سالن کاملا خاموش شود. با ادامه بازی تیم مقاومت البرز موفق شد یک گل خورده خود را جبران کند و در ادامه پس از گل دوم خود نیز  بر روی پاور پلی مسی‌ها دو گل دیگر را هم به ثمر برساند و با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید تا مس تا رده سوم در جدول رده‌بندی نزول کند.

نتایج کامل دیدارهای امروز به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.