کد خبر : 214021
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 21:46
-

او بزرگ و سرآمد فوتسال است

باغبانباشی: انتخاب شمسایی صد در صد درست بود/ حضور در جمع برترین‌های جهان حاصل کار گروهی بود/ همه باید برای موفقیت تیم‌ملی کمک کنیم

باغبانباشی: انتخاب شمسایی صد در صد درست بود/ حضور در جمع برترین‌های جهان حاصل کار گروهی بود/ همه باید برای موفقیت تیم‌ملی کمک کنیم

سرمربی سپاهان اصفهان انتخاب وحید شمسایی را یک انتخاب درست دانست و از وی حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احمد باغبانباشی در خصوص حضورش در بین ۱۰ مربی برتر دنیا در سال ۲۰۲۱ اظهار کرد: این عنوان باعث خوشحالی من است و نتیجه تلاش یک کار گروهی در مس سونگون بود که باعث شد قرعه برای حضور در بین مربیان برتر جهان به‌نام من در بیاید.

وی افزود: زحمات علی افضل در آن مجموعه غیرقابل انکار است، اتفاقاتی که رقم خورد و باعث قهرمانی در لیگ و سپس این حضور شد نتیجه زحمت همه اعضای کادر فنی است.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه این عنوان نتیجه تلاش جمعی بوده است و همچنین ضمن ابراز امیدواری برای تداوم موفقیت‌های این چنینی تصریح کرد: در نتیجه موفقیت‌هایی که تلاش یک تیم بود باعث شد من به عنوان کاندیدا در بین برترین مربیان سال انتخاب شوم. از اعضای کادر فنی سال گذشته تشکر می‌کنم و امیدوارم این عناوین برای مربیان و فوتسالیست‌های ایرانی تداوم داشته باشد.

باغبانباشی در پاسخ به این سوال که نظر و دیدگاه او به عنوان یک کارشناس فوتسال در خصوص انتخاب وحید شمسایی در سمت سرمربیگری تیم‌ملی چیست گفت: وحید شمسایی یکی از بزرگان فوتسال ایران است، رزومه و افتخارات او مشخص است و همیشه برای موفقیت فوتسال این مملکت تلاش می‌کند، همه فوتسالی‌ها هم از وحید شمسایی انتظار دارند که تیم خوبی را تشکیل دهد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه اهالی فوتسال و پیشکسوتان باید از شمسایی حمایت و به کادر فنی جدید تیم‌ملی کمک کنند تا تیم ملی فوتسال خوبی داشته باشیم، او در فوتسال سرآمد است و امیدوارم بتواند با استفاده از تجربیاتش از آن‌ها استفاده کند و شرایط فوتسال‌مان را تغییر دهد.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان در پایان تصریح کرد: انتخاب وحید شمسایی از نظر من صد درصد درست بود، زحمات ناظم الشریعه سرمربی قبلی تیم‌ملی هم غیرقابل انکار است، نباید بد بدرقه باشیم و نسبت به تغییرات هم باید خوش‌بین باشیم و واکنش منفی نشان ندهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

خدا علی افضل رو حفظ کنه اخه تو چه رزومه ای داری…..