کد خبر : 214062
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 - 8:56
-

کاندید بهترین بازیکن فوتسال زن جهان: انتظار حضور در جمع بهترین‌ها را داشتم/ الگویم علی کریمی است

کاندید بهترین بازیکن فوتسال زن جهان: انتظار حضور در جمع بهترین‌ها را داشتم/ الگویم علی کریمی است

سهیلا ملمولی، نامزد کسب بهترین فوتسالیست زن جهان از علی کریمی به عنوان الگوی ورزشی خود نام برد و گفت: این انتظار را داشتم که نامزد بهترین بازیکن فوتسال زن جهان باشم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سهیلا ملمولی درباره قرارگیری نام او در بین ۱۰بازیکن برتر فوتسال زن جهان اظهار داشت: این انتظار را داشتم که نامزد بهترین بازیکن فوتسال زن جهان باشم، چون از عملکرد سال گذشته خودم راضی بودم و توانستم همراه تیم پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ شویم.

وی افزود: بیشترین گل، پاس گل و زیباترین گل لیگ را برای این تیم به ثمر برسانم و خوشحالم که این موفقیت نصیب من شد و امیدوارم که دیگر بازیکنان کشورم هم در آینده بتوانند این موفقیت را به دست بیاورند.

کاپیتان تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در مورد علاقه او به فوتسال گفت: در کودکی من علاقه زیادی به فوتبال و فوتسال داشتم در خانه و کوچه همیشه همراه برادرم بازی می‌کردم و خدا را شکر می‌کنم که به آرزوی خود رسیدم.

وی ادامه داد: خیلی سخت است که بتوانم بهترین بازیکن جهان شوم ولی امیدوارم هر کس که شایستگی این عنوان را دارد به این عنوان دست پیدا کند.

این بانوی فوتبالی ایذه‌ای در خصوص علاقه خود نسبت به فوتبال گفت: از ۱۳سالگی ورزش خودم را به صورت حرفه‌ای در شهرستان ایذه آغاز کردم و بعد از مدت کوتاهی توانستم به تیم منتخب خوزستان راه پیدا کنم و از آنجا پله‌های ترقی و پیشرفت من در ورزش شروع شد که توانستم به تیم ملی برسم و از سال ۸۰ این افتخار را داشتم که در خدمت تیم ملی باشم.

ملمولی در خصوص ورزش خوزستان و استعدادهای این استان اظهار داشت: واقعاً استان خوزستان از لحاظ استعداد از جمله استان‌های درخشان کشور محسوب می‌شود که با وجود کمبود امکانات ورزشی، بیشترین و بهترین استعدادها را دارد و می‌تواند در عرصه ورزش ورزشکاران حرفه‌ای زیادی را به جهان معرفی کند.

وی از حمایت خانواده و دوستان خود تقدیر کرد و گفت: من از خانواده و دوستانم در تیم ملی و باشگاه نفت آبادان خیلی تشکر می‌کنم چون من به تنهایی نمی‌توانستم جز ده بازیکن برتر جهان قرار بگیرم و با تلاش این عزیزان این امر محقق شد و امیدوارم که بتوانم با موفقیت خودم پاسخ مناسبی به زحمت آن‌ها بدهم.

 

مهدی جاویدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.