کد خبر : 214125
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 8:35
-

چه فدراسیون و چه مربیان باید به این جوانان بیشتر اعتماد کنند

صانعی:هدف کادر فنی میدان دادن به جوان هاست / تمام فکر کادر فنی در این فرصت کم ، آماده کردن تیم جهت اعزام به کافا است

صانعی:هدف کادر فنی میدان دادن به جوان هاست / تمام فکر کادر فنی در این فرصت کم ، آماده کردن تیم جهت اعزام به کافا است

علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال برای اعزام به مسابقات کافا اظهارنظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال برای اعزام به مسابقات کافا اظهار داشت: اطلاع دارید که فرصت ما برای آماده کردن تیم زیر ۱۹ سال بسیار محدود و کم بوده است. اما توانستیم از بازیکنانی که از قبل استعداد یابی شده‌اند را حدود ۴۰ نفر در نظر بگیریم که در نهایت کار را با ۲۵ نفر شروع کنیم و  از این ۲۵ نفر باید به ۱۴ نفر نهایی برای اعزام به مسابقات معرفی کنیم.

وی افزود: ۲۵ روز فرصت بسیار کمی برای آماده کردن یک تیم، پاسپورت، ویزا، بلیت و… است. ما باید ۱۴ نفر نهایی را مشخص و تیم را هرچه سریع‌تر شکل دهیم. فرصت خیلی کمی برای هماهنگ کردن تیم داریم.کارمان سخت است اما تیم‌ ایران همیشه کارهای سخت را به خوبی انجام داده است.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ سال فوتسال ادامه داد: اعزام تیم شاید ریسک باشد اما به خاطر عشق، علاقه‌ و شور و نشاط که در این جوانان می‌بینم این مسئولیت را قبول کردم. شاید باور نکنید بسیاری از این بازیکنان حتی اسم یکدیگر را هم نمی‌دانند.  از سیستان و بلوچستان، کردستان، هرمزگان  و… بازیکنان مختلفی داریم. جوانان این استان‌ها نیاز به حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال رسانه ها و… دارند.

صانعی گفت: اگر به این مسابقات اعزام نمی‌شدیم شاید آسیب آن خیلی بیشتر بود. بازیکنان جوان در این مسابقات می‌توانند حداقل چهار بازی و یا هشت بازی بین المللی را تجربه کنند که این تجربه بسیار خوبی برای آنها است. دو سال پیش در تورنمنت تایلند به جای تیم بزرگسالان، تیم جوانان اعزام شد و ما همین شرایط را داشتیم .البته شرط رفتن تیم جوانان این بود که ما یک بازیکن ۲۰ ساله و یک بازیکن ۲۷ ساله داشته باشیم که ما آقاپور و علی ابراهیمی را به تیم اضافه کردیم و توانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم فقط در مقابل تیم‌های اول و دوم تایلند با اختلاف  شکست خوردیم.

وی افزود:‌  هدف کادر فنی میدان دادن به جوان هاست و آماده کردن تیم برای قهرمانی آسیا در سال آینده است و نتیجه گرا نباشیم و باید تمامی ریسک‌ها را بپذیریم. بازیکنانی که به تیم دعوت شدند همگی جوان و با نشاط هستند آنها باید در این مدت باقی مانده با هم هماهنگ شوند و مطمئنا اعزام این تیم می‌تواند برای جوانان بسیار مفید باشد. چه فدراسیون و چه مربیان باید به این جوانان بیشتر اعتماد کنند و واقعاً حیف است ما بازیکنان با انگیزه‌ای در استان‌های دوره‌افتاده‌ای کشور مثل سیستان و بلوچستان، کردستان، هرمزگان و … داریم و این جوانان باید میدان ببینند تا بتوانند در آینده به تیم ملی کمک کنند.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ سال فوتسال در پاسخ به سؤالی که آیا شما طلب قرارداد خود را از فدراسیون وصول کردید، اظهار داشت: قرار بر این شد که من کار را شروع کنم و آنها هم کار خودشان را انجام دهند. پس فعلاً در این رابطه صحبتی ندارم و تمام فکر من و کادر فنی در این فرصت کم برای آماده کردن تیم جهت اعزام به مسابقات کافا است که امیدوارم بتوانیم مثل همیشه باعث سربلندی پرچم کشورمان و شادی مردم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.