کد خبر : 214184
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1400 - 10:14
-

رونمایی از قزاقستان و ایتالیا در یورو

رونمایی از قزاقستان و ایتالیا در یورو

پیش بازی دو بازی امشب یورو را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،روز دوم یورو۲۰۲۲ امشب برگزار می شود.

قزاقستان – اسلوونی
اولین حضور قزاقستان در مرحله نهایی یورو به سال ۲۰۱۶ باز می‌گردد. اما آنها در دو حضور متوالی خود، دو صعود به نیمه‌نهایی را تجربه کرده‌اند. در جام‌جهانی گذشته نیز در نیمه‌نهایی با شکست در ضربات پنالتی از صعود به فینال باز ماندند، مانند شکست مقابل اسپانیا در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۱۸. آن‌ها به هلند سفر کرده‌اند تا تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام دهند. مثل همیشه اکثر بازیکنان این تیم عضو باشگاه غیرت آلماتی هستند. مانند سرمربی غیرت، کاکا در راس کادر فنی قزاق‌ها قرار دارد. بازیکنانی مانند هیگیتا، داگلاس جونیور، دائورن تورساگولوف، چنگیر سنامانوف و ادسون بازیکنان جدید قزاق‌ها که در حال حاضر بازیکن ال‌پوزومورسیا است.
با این وجود اسلوونی تیمی است که باتجربخ شده است. آن‌های در سال ۲۰۱۸ میزبان مسابقات بودند و موفق شدند با برتری مقابل ایتالیا، آن‌ها را برای نخستین بار از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی دور کنند. کریستیان چوجچ اخیراً به دلیل مصدومیت از لیست تیم خارج شده است. اما ایگور اوسردکار، گاشپر ورهووچ و آلن فتیچ چهره‌های آشنا و با تجربه این تیم هستند.
کاکا سرمربی قزاقستان:” تیم اسلوونی را به خوبی می‌شناسیم. ما ۲ سال پیش با آن‌ها بازی کردیم و در لحظات آخر موفق به شکست آن‌ها شدیم. می‌دانیم که بازی سختی خواهد بود. اما ما مشتاقانه منتظر شروع این دیدار هستیم و رو به جلو فکر می‌کنیم. می‌خواهیم این تورنمنت را با یک پیروزی شروع کنیم.”
تومیسلاو هوروات، سرمربی اسلوونی:” روحیه و انگیزه تیم خوب است. ما برای این بازی متمرکز هستیم. قزاقستان تیمی مورد توجه است. آن‌های در سال‌های اخیر به نیمه‌نهایی جام‌جهانی و یورو صعود کرده‌اند. اما من به تیمم ایمان دارم و برای این بازی به خوبی تمرین کرده‌ایم. برای پیروزی به این بازی می‌آییم و هرکاری برای ان می‌کنیم. چیزی که بسیار مهم است این است که ما از نظر روحی در وضعیت خوبی هستیم و این یک امتیاز مهم است.”
آمار کلیدی: تورساگولوف در ۳۵ ثانیه مانده به پایان بازی قزاقستان و اسلوونی در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۱ گل‌زنی کرد تا قزاق‌ها به برتری ۴ بر ۳ دست پیدا کنند. پیروزی که در صعود این تیم به جام‌جهانی بسیار تاثیرگذار بود.

ایتالیا – فنلاند
ایتالیا در تمام ادوار جام‌ملت‌های اروپا حاضر بوده است و دو بار در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۴ موفق به قهرمانی در این بازی‌ها شده است. فنلاند جزو چهار تیمی است که برای نخستین بار در یورو حاضر می‌شود. آتزوری که نسب به تیم ناامید سال ۲۰۱۸ تغییر کرده است (الکس مرلیم و جولیانو فورتینی با وجود نگرانی از مصدومیت، لحظات آخر در لیست این تیم باقی ماندند.) با این حال می‌دانند که کار ساده‌ای ندارند. آن‌ها دو بار فنلاند را در مرحله مقدماتی این بازی‌ها شکست دادند. اما تساوی ۲ بر ۲ مقابل همین فنلاند، مانع صعود آن‌ها به پلی‌آف جام‌جهانی ۲۰۲۱ شد.
فنلاند با شکست در مجموع ۵ بر ۶ مقابل صربستان در پلی‌آف مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۱ نتوانست به این مسابقات صعود کند تا بزرگترین اتفاق تاریخی آن‌ها شکل نگیرد. میکو مارتیچ (بیشتر دوران بازیکنی خود را در ایتالیا گذرانده است) از سال ۲۰۱۳ سرمربی این تیم است.آنها با یک پیروزی هیجان‌انگیز ۳ بر ۲ مقابل بلژیک موفق شدند بعد از سال‌ها تلاش به یورو صعود کنند.
ماسیمیلیانو بلارته، سرمربی ایتالیا:” می‌دانیم که بازی سختی خواهیم داشت. فنلاند تیم سخت‌کوشی است. اگر بازی فیزیکی شود ما ممکن است به مشکل بربخوریم. ما سعی می‌کنیم بازی را کنترل کنیم و توپ را در اختیار داشته باشیم. به دنبال بازی تهاجمی هستیم و و علاقه‌ای به بازی دفاعی نداریم.”
میکو مارتیچ، سرمربی فنلاند:” ایتالیا با وجود غیب چند بازیکن خود، تیم خوبی دارد. آن‌ها به دنبال جبران نتایج ضعیف خود در چند تورنمنت گذشته هستند. فکر می‌کنم ما تمام کارهای لازم را برای مقابله با ایتالیا انجام داده‌ایم. ما برای این بازی آرام هستیم. ولی هرچه به شروع مسابقه نزدیک می‌شیم، هیجان ما بیشتر می‌شود.”
آمار کلیدی: در سال ۲۰۱۸ برای نخستین بار ایتالیا در مرحله گروهی حذف شد و آن‌ها نتوانستند به مرحله حذفی مسابقات صعود کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.