کد خبر : 214198
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1400 - 14:10
-

فوتسال بانوان کافا 2022

سلیمانی : کیفیت فنی ازبک ها بالا رفته است / بازیکنان از لحاظ آمادگی  روانی و جسمانی آماده هستند

سلیمانی : کیفیت فنی ازبک ها بالا رفته است / بازیکنان از لحاظ آمادگی  روانی و جسمانی آماده هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در نشست خبری تورنمنت کافا حضور یافت و دقایقی را با رسانه ها به گفتگو پرداخت.   فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در کنفرانس خبری، درباره دیدار ایران برابر ازبکستان گفت: امیدوارم در اولین بازی با تیم ازبکستان که تیم بسیار قوی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در نشست خبری تورنمنت کافا حضور یافت و دقایقی را با رسانه ها به گفتگو پرداخت.
 

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در کنفرانس خبری، درباره دیدار ایران برابر ازبکستان گفت: امیدوارم در اولین بازی با تیم ازبکستان که تیم بسیار قوی است خوب ظاهر شویم. ما از این تیم شناخت نسبی داریم اما این تیم مانند دیگر تیم ها تغییرات زیادی داشته و کیفیت بازیکنانش بالا رفته است. در نتیجه ما بازی سختی داریم.

وی در ادامه بیان کرد:تیم ایران بدلیل شرایط کوید، ۲ سال اردو تدارکاتی نداشته اما لیگ بسیار خوبی داریم که یکی از بهترین لیگ های آسیا است و خیلی از بازیکنان را از لیگ به تیم ملی دعوت کردیم. من معتقدم تمام جام هایی که تاکنون به دست آمده، ماحصل نتایج لیگ است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: بازیکنان از لحاظ آمادگی  روانی و جسمانی آماده هستند. انگیزه بسیار بالایی داریم و امیدوارم در گام اول که بازی با تیم ازبکستان است خوب ظاهر شویم .

وی در پایان گفت: فوتسال و فوتبال بانوان ایران قدمت بالایی دارد و در این سال ها رشد بسزایی داشته ایم. اکنون به جایی رسیده ایم که حمایت های خیلی خوبی از طرف فدراسیون انجام می شود. فوتسال بانوان همیشه حرف برای گفتن دارد و امیدوارم برای جام ملت آسیا خودمان را آماده کنیم و بتوانیم موفق ظاهر شویم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.