کد خبر : 214235
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1400 - 11:31
-

روز سوم یورو ۲۰۲۲/ روسیه با ادعای قهرمانی می آید

روز سوم یورو ۲۰۲۲/ روسیه با ادعای قهرمانی می آید

پیش بازی روز سوم یورو۲۰۲۲ را مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پیش بازی روز سوم یورو۲۰۲۲ را مشاهده کنید:

روسیه – اسلواکی

روسیه به فینال‌های زیاد در یورو و جام‌جهانی صعود کرده و در آخرین دوره بازی‌‌ها نیز به مقام سوم دست پیدا کرده است. آن‌ها در سال ۱۹۹۹ و اولین دوره‌ای که جام ملت‌ها اروپا با شکلی واقعی برگزار شد موفق شدند جام قهرمانی بازی‌ها را بالای سر ببرند. و جالب است که این تنها افتخار بزرگ روس‌ها در فوتسال است. آن‌ها در جام‌جهانی تنها مقابل آرژانتین و آنهم در ضربات پنالتی کم آوردند و در مرحله یک‌چهارم نهایی از دور مسابقات حذف شدند. اما سبک بازی‌ها آن‌ها در جام‌جهانی که مبتنی بر روبینیو و کاپیتان سرگئی آبراموف است نشان داد که شکست دادن روس‌ها کار سختی است. سرگئی اسکوروویچ پس از ۱۳ سال هدایت روسیه به دنبال تاریخ سازی است و دوست ندارد به سادگی از مسابقات خارج شود.

اسلواکی برای نخستین بار در مرحله نهایی یورو شرکت می‌کند. باخت ۷ بر یک دو سال پیش اسلواک‌ها مقابل روسیه در مقدماتی جام‌جهانی نشان می‌دهد که کار ساده‌ای پیش روی این تیم نیست. با این وجود توماش دراهوفسکی و گابریل ریک در مسابقات مقدماتی یورو نشان داده‌اند بازیکنانی خطرناک و زهردار هستند و از تک موقعیت‌ها به سادگی نمی‌گذرند.

سرگئی اسکوروویچ، سرمربی روسیه:” انتظارات از روسیه بسیار بالا و مثبت است. ما مدت ها منتظر شروع این مسابقات بودیم. مثل همیشه خوشحال هستیم که در این مسابقات شرکت می‌کنیم. انتظار داریم اتفاق بزرگ و جشن بزرگی برای ما در پایان این بازی‌ها اتفاق بیفتد. اگر بخواهم در مورد اسلواکی صحبت کنم، این اولین بازی ما در یورو است و اولین بازی همیشه سخت است. همه تیم‌ها به خوبی آماده شده‌اند و هیچ تیمی به اینجا نمی‌آید که ببازد. همه به دنبال برد هستند. بازی برای هر دو طرف سخت خواهد بود، اما ما می خواهیم بهترین خود را نشان دهیم.”

ماریان برکی، سرمربی اسلواکی: “روسیه تیم مورد توجه در این بازی است. آنها تیم بهتری هستند. اما ما سعی می کنیم خوب کار کنیم و شاید بتوانیم شگفتی‌ساز شویم. داشتن تمرکز بالا و تلاش برای به ثمر رساندن تک موقعیت‌هایمان در این دیدار بسیار مهم است.”

آمار کلیدی: روسیه در چهار دوره اخیر جام ملت‌های اروپا، در بین سه تیم برتر قرار گرفته است.

لهستان – کرواسی

این دو تیم در سال ۲۰۰۱ نیز مسابقات را با بازی مقابل یکدیگر آغاز کردند که کرواسی موفق شد ۲ بر یک به برتری دست پیدا کند. و این تنها امتیازی بود که کرواسی در آن مسابقات گرفت. تا یک دهه بعد کرواسی نتوانست به مرحله نهایی بازی‌ها صعود کند. تا اینکه در سال ۲۰۱۲ به عنوان میزبان مسابقات به صورت مستقیم در بازی‌ها شرکت کردند و توانست به مقام چهارم دست پیدا کنند و این تنها افتخار کروات‌ها در دنیای فوتسال است. پس از سال ۲۰۱۲ کرواسی تبدیل به تیمی قابل احترام در جهان فوتسال شد. آن‌ها در سال ۲۰۱۸ توانستند به دور نهایی بازی‌ها صعود کنند. اما در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۲ با برتری ۷ بر ۲ مقابل اوکراین، صعود خود را چند هفته جلوتر تضمین کردند. لوکا پریچ پس از شروع بازی ها به دلیل گلودرد مسابقات را از دست داد و تیهومیر نواک نیز به دلیل مصدومیت دیدار مقابل لهستان را از دست داده است.

لهستان به طرز معجزه‌واری در سال ۲۰۱۸ بعد از ۱۷ سال موفق به صعود دوباره به دور نهایی مسابقات شد. آن‌ها در آن سال بازی‌ها را تساوی یک بر یک مقابل روسیه آغاز کردند. آن‌ها در مقدماتی یورو ۲۰۲۲ نیز مسابقات را با تساوی ۲ بر ۲ مقابل پرتغال مدافع عنوان قهرمانی آغاز کردند و توانستند با برتری ۸ بر ۵ مقابل جمهوری چک به جای آن‌ها در جدول دوم شوند تا برای سومین بار به دور نهایی مسابقات صعود کنند.

بلاژی کورچینسکی، سرمربی لهستان:” ما باید به بازی سرعت دهیم، زیرا توانایی بازی کردن به روش کرواسی را نداریم. ما نمی‌توانیم توپ را در مدت زمان زیادی در اختیار داشته باشیم، کرواسی در این مدل بازی از ما بهتر است. اما ما می‌توانیم سریع بازی کنیم و به دنبال راه‌های مختلف برای حمله به دروازه کرواسی هستیم. کرواسی یک تیم بزرگ با بازیکنان بسیار خوب و با کیفیت فردی بالا است. نقطه قوت ما این است که ما یک گروه متحد هستیم و همه بازیکنان تمام تلاش خود را در زمین می‌کنند.”

مارینکو ماوروویچ، سرمربی کرواسی: “لهستان حریفان سرسختی است. آنها از نظر بدنی تیم قدرتمندی هستند. من انتظار دارم لهستانی سرسخت را ببینم. هدف ما در این تورنمنت این است که به دور بعدی صعود کنیم. مهم نیست به عنوان تیم اول یا دوم، فقط می‌خواهیم صعود کنیم.”

آمار کلیدی: لهستان به دنبال اولین برد خود در یورو است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.