کد خبر : 214416
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 14:05
-

سنگین‌ترین شکست خانگی فردوس قم برابر صدرنشین لیگ

سنگین‌ترین شکست خانگی فردوس قم برابر صدرنشین لیگ

تیم فوتسال فردوس قم سنگین‌ترین شکست خانگی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را برابر گیتی‌پسند اصفهان پذیرا شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،  دیدارهای هفته نوزدهم فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشوردیشب در حالی برگزار شد که فردوس قم در خانه پذیرای تیم صدرنشین گیتی‌پسند بود و در حالی که به شدت امتیازات این دیدار را برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی نیاز داشت اما شکست سنگینی را پذیرفت.

شاگردان رضا زرخانلی در این دیدار سخت و نفس‌گیر با نتیجه سنگین ۷ بر ۱ شکست خوردند تا بدین‌ترتیب نهمین باخت فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در کارنامه نماینده فوتسال قم به ثبت برسد و قمی‌ها همچنان در جدول رده‌بندی رتبه دهم را بین ۱۴ تیم این فصل در اختیار داشته باشند.

این باخت موجب شد تا یک ناکامی دیگر برای فوتسال قم رقم بخورد و فردوس از ۱۹ بازی، ۵ برد، ۵ تساوی، ۹ باخت، ۴۵ گل زده، ۶۵ گل خورده و ۲۰ امتیاز کسب کرده و در مکان دهم باقی بماند، در حالی که تیم‌های چیپس کامل مشهد با ۱۹ امتیاز، راگا شهر ری با ۱۵ امتیاز، حفاری اهواز با ۱۱ امتیاز و شهروند ساری با ۱۰ امتیاز پائین‌تر از فردوس در رده‌های یازدهم تا چهاردهم هستند.

در رتبه‌های بالاتر جدول رده‌بندی نیز تیم گیتی‌ٍپسند اصفهان با ۴۶ امتیاز رتبه نخست جدول را حفظ کرد، کراپ الوند با ۴۳ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت، مس سونگون ورزقان با ۴۲ امتیاز تیم رده سوم است و سن‌ایچ ساوه با هدایت محسن حسن‌زاده مربی قمی خود و ۴۱ امتیاز دیگر ضلع مربع مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

فردوس قم در حالی سنگین‌ترین شکست خود در بازی‌های خانگی را پذیرفت که پیش از این برابر سن‌ایچ ساوه با نتیجه ۶ بر ۱ در سالن شهید حیدریان قم شکست خورده بود و حالا باید به فکر جمع‌آوری امتیاز از دیدارهای باقی مانده باشد تا از انتهای جدول رده‌بندی و منطقه سقوط فاصله بگیرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.