کد خبر : 214426
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 14:22
-

فصل معمولی مشهدی ها ادامه دارد!

فصل معمولی مشهدی ها ادامه دارد!

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دیروز در سراسر کشور برگزار شد که سهم نمایندگان خراسان رضوی ۲ باخت قابل‌پیش‌بینی خارج‌از‌خانه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دیروز در سراسر کشور برگزار شد که سهم نمایندگان خراسان رضوی ۲ باخت قابل‌پیش‌بینی خارج‌از‌خانه بود.
فرش‌آرا دیروز همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، در تبریز به مس‌سونگون باخت و چیپس کامل هم در ساوه حرفی برای گفتن نداشت؛ دو‌مسابقه‌ای که اولی ۴‌بر‌۲ و دومی ۵ بر ۰ به سود میزبانان به پایان رسید تا ۲ تیم مشهدی مثل همه فصلی که پشت‌سر گذاشته‌ایم، کسی را غافل‌گیر نکنند!

آن‌ها همه بازی‌هایی را که روی کاغذ به نظر بازنده هستند، می‌بازند و آن‌هایی را که باید ببرند، تقریبا -نه قطعا- می‌برند تا به‌این‌ترتیب از نتیجه خاص، خبری نباشد. هر هفته همان چیزی که قابل‌پیش‌بینی است، اتفاق می‌افتد و در این شرایط یک‌نواختی، ۲ نماینده استان در حال سپری‌کردن بی‌تفاوت‌ترین دوره حضورشان در لیگ هستند. با فاصله شانزده‌امتیازی که دیروز بین تیم فرش‌آرای رده‌ششمی با مقاومت البرز رده‌پنجمی افتاده است، حالا قدیمی‌ترین نماینده خراسان رضوی در لیگ همچون بیشتر فصول گذشته، احتمالا در پایان فصل جایگاهی بین ششم تا دهم خواهد داشت و این یعنی «همان همیشگی» معروف که شاید بشود آن را به‌عنوان شعار این باشگاه انتخاب کرد!

در‌این‌بین وضعیت چیپس البته کمی متفاوت است. این تیم با رأی کمیته انضباطی ۳‌امتیاز بازی با راگا را گرفته، اما هنوز نتوانسته از منطقه نا‌امن انتهای جدول جدا شود. البته حفاری و به‌ویژه شهروند، این‌قدر در این فصل بد بوده‌اند که چیپس خیلی نگران سقوط‌کردن نباشد، ولی در‌هر‌حال شرایط این تیم جذاب‌تر از فرش‌آراست و خطر سقوط هر‌چند‌اندک، ادامه فصل را برای این تیم حساس و برای تماشاگران و علاقه‌مندان فوتسال، جذاب نگه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.