کد خبر : 214521
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 15:27
-

منتظر تشکیل جلسه کمیته فنی و توسعه هستیم

شمس: همه چیز در اختیار تیم ملی و شمسایی است / با لجاجت نگذاشتند تیم امید تشکیل شود

شمس: همه چیز در اختیار تیم ملی و شمسایی است / با لجاجت نگذاشتند تیم امید تشکیل شود

مشاور فوتسالی رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین شمس مشاور فوتسالی رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال تاکید کرد: منتظریم تا شهاب سفال منش دستیار وحید شمسایی از کانادا به ایران بیاید تا کادر فنی کامل شود. یک دستیار اسپانیایی هم در کنار سفال منش و مصطفی نظری حضور دارد. همه چیز در اختیار تیم ملی و وحید شمسایی است تا با اتمام لیگ از ۱۳ اسفند، اردوهای آماده سازی برگزار شود.

 

شمس در پاسخ به این سئوال که «آیا ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم ملی فوتسال به کارش در این تیم در کنار شمسایی ادامه خواهد داد؟» گفت: از این موضوع خبر ندارم چون در حیطه وظایف سازمانی احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال است. کریمیان از کسانی بوده که کارش را به درستی انجام داده است و فکر می‌کنم با شمسایی هم کار کند.

وی درباره احتمال تشکیل تیم فوتسال امید خاطرنشان کرد: دفعه قبل حتی سرمربی تیم امید را انتخاب کردیم اما با لجاجت نگذاشتند این تیم تشکیل شود. فدراسیون وقت، از تشکیل تیم «ب» یا تیم امید ترسید. حالا منتظر تشکیل جلسه کمیته فنی و توسعه هستیم و در جلسه بعدی اقدامات لازم را برای آغاز به کار تیم امید و انتخاب سرمربی این تیم انجام می‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.