کد خبر : 214598
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 - 10:30
-

پیش بازی روز دوم گروه سوم یورو ۲۰۲۲/ تکلیف صعود کننده ها مشخص می شود؟

پیش بازی روز دوم گروه سوم یورو ۲۰۲۲/ تکلیف صعود کننده ها مشخص می شود؟

پیش بازی روز دوم گروه سوم یورو ۲۰۲۲ را ملاحظه کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پیش بازی روز دوم گروه سوم یورو ۲۰۲۲ را ملاحظه کنید: 

کرواسی – روسیه

۲۳ سال پس از تنها قهرمانی روسیه در جام ملت‌های اروپا، این تیم پیش از شروع مسابقات یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی انتخاب شده بود. پس از برگزاری دیدارهای دور نخست، تعداد کمی از انتخاب روسیه به عنوان قهرمان بازی‌ها پشیمان شدند. روس‌ها در روز نخست ۷ بر یک از سد اسلواکی گذشتند. دیداری که آرتم آنتوشکین در آن موفق به هتریک شد. کرواسی هم با گل زیبا و رامونای متی هورات ۳ بر یک لهستان را شکست داد. کروات‌ها در نیمه نخست نمایش همیشگی خود را داشتند و در نیمه دوم به فکر حفظ نتیجه بودند.

این دو تیم حریفی آشنا برای هم هستند. در مقدماتی جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۱ دوبار به مصاف هم رفتند. در مرحله اصلی دو تیم تن به تساوی ۲ بر ۲ دادند ولی روسیه در بازی مرحله نهایی، در دیداری جذاب به میزبانی دوبروونیک موفق شد ۴ بر ۳ به برتری برسد و به جام‌جهانی ۲۰۲۱ صعود کند. این رویارویی همچنین خاطرات نیمه‌نهایی سال ۲۰۱۲ زاگرب را نیز زنده می‌کند. جایی که روس‌ها، میزبان مسابقات را در مقابل ۱۴۳۰۰ تماشاگر ۴ بر ۲ شکست دادند و به فینال صعود کردند. اما روس‌ها ادر لیما را به دلیل مصدومیت از دست دادند تا آندری آفاناسیف جایگزین وی شود.

مارینکو ماوروویچ، سرمربی کرواسی: “روسیه تیمی فوق‌العاده با تجربه است و بازیکنان بزرگی مانند روبینیو، چیشکالاسوکولوف دارد که فوق‌العاده هستند. روسیه مورد توجه هواران فوتسال است. ما باید تهاجمی باشیم و سریع تصمیم بگیریم. ما همیشه در هر بازی برای پیروزی بازی می‌کنیم.”

سرگئی اسکوروویچ، سرمربی روسیه: “خوشحالم که در بازی اول پیروز شدیم، حالا فکر کردن به این برد معنایی ندارد. ما یک بازی دیگر داریم، مقابل یک حریف بزرگ، و این چیزی است که ما را نگران می‌کند. ما کرواسی را به خوبی می‌شناسیم، زیرا بازی‌های زیادی مقابل آنها انجام داده‌ایم. آنها بسیار بدنی، سریع و با بازیکنان بسیار خوب هستند. آنها همچنین از نظر تاکتیکی خوب هستند. ما برای شکست دادن آنها می‌رویم. در این بازی باید بهترین‌مان باشیم.”

آمار کلیدی: اسکوروویچ بیست‌و‌پنجمین بازی خود در مرحله نهایی یورو را مربیگری خواهد کرد، تا در جایگاه سوم این جدول پس از خوزه ونانسیو لوپز اسپانیایی (۳۰ بازی) و گنادی لیسنچوک از اوکراین (۲۷ بازی) قرار گیرد.

 

لهستان – اسلواکی

اسلواکی در دیدار مقابل روسیه ابتدا با گل پیتر کوزار پیش افتاد اما رویای پیروزی آن‌ها در نخستن دیدارشان در اولین تجربه یورو، به سرعت جایش با به شکستی سنگین داد. اما با این وجود، آن‌ها نشان دادند که در حمله، نکات مثبت زیادی دارند. لهستان اما نیمه نخست را ۳ بر یک بازنده به رختکن رفت. هرچند نشان داد حریفی قدرتمند برای کرواسی است. آن‌ها در نیمه دوم هرچه کردند نتوانستند نتیجه بازی را تغییر دهند، هرچند موقعیت‌های خطرناکی را بخصوص دراواخر بازی بدست آوردند.

تنها شانس لهستان برای رسیدن به نخستین پیروزیش در مرحله نهایی یورو، بر روی کاغذ این بازی است. زیرا آن‌ها در آخرین بازی خود در مرحله گروهی باید به مصاف روسیه بروند. لهستان تاکنون دوبار در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۱۸ به این بازی‌ها صعود کرده است ولی نتوانسته است به پیروزی دست پیدا کند. با مصدومیت ویتچ تورک در دیدار نخست، آنتون برونوفسکی به جای وی در ترکیب تیم ملی اسلواکی قرار گرفت. 

بلاژ کورچینسکی، سرمربی لهستان: “ما باید جسورانه‌تر و سریع‌تر بازی کنیم. این اولین چیزی است که باید تغییر دهیم. ما در دیدار مقابل کرواسی در سیستم پاورپلی، شوت‌های بسیاری زدیم ولی موفق نشدیم به گل برسیم. و این بزرگ‌ترین مشکل ماست. ما نمی‌خواهیم گل‌های احمقانه‌ای مانند گل‌های دوم و سوم مقابل کرواسی را دریافت کنیم. اسلواکی خیلی سریع بازی می‌کند، آنها بازیکنان خوبی دارند. آنها در تمام مدت مبارزه می‌کنند و فکر می‌کنم بازی خوبی خواهد بود.”

ماریان برکی، سرمربی اسلواکی: “انتظارات ما بسیار بالاست. ما می‌خواهیم بازی را ببریم و برای رسیدن به آن هرکاری می‌کنیم. ما باید در طول بازی بسیار متمرکز باشیم، فکر می‌کنم این اتفاق خواهد افتاد. لهستان تیم بسیار تهاجمی است، آنها زیاد می دوند. ما باید آن را کنترل کنیم و واکنش مناسب نشان دهیم.”

آمار کلیدی: این دو تیم تاکنون دو بار مراحل مقدماتی یورو به مصاف هم رفته‌اند. در سال ۱۹۹۸ کرواسی ۱۳ بر یک اسواکی را شکست داد و دیدار آن‌ها در سال ۱۹۹۵ با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.