کد خبر : 214975
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 7:59
-

شمسایی: اسکوچیچ تیمی که اوت شده بود را به جام جهانی برد/ بانوان باید در آینده هم به ورزشگاه بیایند

شمسایی: اسکوچیچ تیمی که اوت شده بود را به جام جهانی برد/ بانوان باید در آینده هم به ورزشگاه بیایند

وحید شمسایی از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با خبرورزشی با تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی گفت: اسکوچیچ تیم را به جام جهانی برد که عملا اوت شده بود. مشروح این گفتگو را بخوانید:

عملکرد تیم ملی فوتبال ایران را چطور دیدید؟

واقعا همه کسانی که من را می شناسند می دانند اهل تملق نیستم .همیشه گفته ام که صفایی فراهانی یک رئیس تاریخی و خوب برای فدراسیون فوتبال بوده است.در دوره دادکان هم پول زیادی به فوتبال ما آمد و فدراسیون مشکل مالی نداشت و حالا هم می خواهم از عزیزی خادم تمجید کنم که در مدت زمان کم حضورش رسیدگی خوبی به تیم ها داشته است.در همین فوتسال معوقات و پاداش ها را داد.به تیم ملی فوتبال بانوان رسید و برای اولین بار صعود به مرحله نهایی را شاهد بودیم و از تیم ملی فوتبال بزرگسالان هم حمایت خوبی کرد تا بتوانیم به جام جهانی برویم.باید قبول کنیم تیمی که توسط ویلموتس اوت شده بود به جام جهانی رفت. میزبانی بازی ها در دوره قبل از ما گرفته شد و چهار بازی کلیدی داشتیم که هر چهار بازی را بردیم و احیا شدیم.عراق را در سه بازی پشت سر هم بردیم که بی سابقه بوده است.بین بازیکنان شاغل در اروپا،لژیونرهای آسیایی،بازیکنان لیگ ایران و سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال یک هماهنگی مناسب ایجاد شد تا این تیم تاریخی ساخته شود و معتقدم انتظارات از این تیم بالاست و همه به صعود از گروه در جام جهانی فکر می کنند.

نظر شما در مورد اسکوچیچ چیست؟ بااین مربی می توانیم در جام جهانی از گروهمان صعود کنیم؟

او در سیزده چهارده بازی سرمربی تیم ملی بوده که نتایج درخشانی گرفته است.مگر در دوره های قبل برزیل و آرژانتین همگروه ما بودند.قبلا هم همین تیمها بودند و توقعی بیش از این هم از تیم ملی نمی رود. فدراسیون خودش باید در این باره تصمیم بگیرد اما من عملکرد اسکوچیچ را خوب و قابل قبول می دانم. البته باید برای این سه بازی باقیمانده هم به تیم ملی انرژی مثبت داد تا پایانی عالی در مقدماتی جام جهانی داشته باشد.

در مورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی چه نظری دارید؟

فیفا روی این قضیه حساب ویژه ای باز کرده است و دیدید که بانوان هم به ورزشگاه آمدند و مشکلی پیش نیامد.کشور ما اسلامی است و دید وسیعی به این قضیه وجود دارد. ضمن اینکه باید فرهنگسازی کرد و بسترهای لازم را فراهم کرد. باید حضور بانوان و خانواده ها را به فال نیک گرفت و در بقیه بازی ها هم این روند ادامه داشته باشد و بانوان در ورزشگاه ها حاضر باشند. همانطور که از فوتبال بانوان حمایت می شود از حضور بانوان در ورزشگاه ها نیز باید خوشحال باشیم.در بازی با عراق شاهد حضور معاون رئیس جمهوری، رئیس کمیته ملی  المپیک،وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال در کنار هم بودیم و چه خوب که نمایندگان مجلس نیز زودتر اساسنامه فدراسیون فوتبال را تائید کنند تا مشکلی از بابت تعلیق فوتبال ایران را تهدید نکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.