کد خبر : 215020
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 11:40
-

علوانی:هدف ما تکرار قهرمانی در لیگ برتر است

علوانی:هدف ما تکرار قهرمانی در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: اگر چه باتوجه به از دست دادن چهار بازیکن اصلی‌مان کار سختی در فصل جاری لیگ برتر داریم اما قطعا هدف اصلی ما تکرار قهرمانی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، نرگس علوانی در خصوص عملکرد تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در دور مقدماتی لیگ برتر، اظهارکرد: خدا را شکر مرحله گروهی با صد در صد پیروزی به پایان رسیدیم و خوشبختانه به خواسته‌مان مبنی بر این‌که به عنوان تیم اول به مرحله پلی‌آف صعود کنیم، دست پیدا کردیم. در مرحله بعد شرایط سخت‌تر است اما امیدوارم با همین اقتدار پیش برویم.

وی ادامه داد: فصل گذشته راه خوبی را شروع کردیم و تیم به خوبی تقویت شد و با حمایت‌های باشگاه توانستیم به قهرمانی برسیم ولی امسال نسبت به فصل قبل تغییراتی در ترکیب‌مان داشتیم و متاسفانه شش بازیکن‌مان را که چهار نفرشان جزو ترکیب اصلی‌مان بودند، ازدست دادیم و با توجه به بودجه‌ای که برای باشگاه در نظر گرفته بودند نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب یا بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنیم، البته در فصل جاری از بازیکنان جوان و بومی خوزستان و دو ملی‌پوش در ترکیب‌مان بهره‌مند هستیم اما قطعا در ادامه کار سختی داریم ولی امیدوارم روند بردهای‌مان تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: امسال تیم‌ها در هر دو گروه لیگ برتر سطح کیفی خوبی داشتند و قطعا هدف اصلی ما تکرار قهرمانی است، هرچند با توجه به از دست دادن چهار بازیکن اصلی،‌ کار ما سخت است ولی از طرفی هم کار نشدنی نیست و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم مرحله پلی‌آف را هم مثل مرحله گروهی پشت سر بگذاریم.

علوانی در پایان نیز با تبریک بابت قهرمانی تیم‌ملی فوتسال در جام کافا، عنوان کرد: خوشبختانه تیم ملی با هدایت فروزان سلیمانی و خانم بابایی که از افتخارات فوتسال ایران و خوزستان هستند، به این عنوان دست پیدا کرد. هدف فدراسیون و سرمربی تیم‌ملی جوان‌گرایی است که امیدوارم به هدف‌شان برسند و ایران برای سومین بار به عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی دست پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.