کد خبر : 215028
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 13:23
-

کشاورز:شاهد جذاب‌ترین و سخت‌ترین لیگ‌ برتر فوتسال هستیم

کشاورز:شاهد جذاب‌ترین و سخت‌ترین لیگ‌ برتر فوتسال هستیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: شاهد جذاب ‌ترین و سخت‌ترین لیگ‌ برتر در این چند سال اخیر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،«محمد کشاورز» در خصوص پیروزی تیمش برابر راگا در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول با زدن چهار گل به خواسته خود رسیدیم و با این نتیجه در نیمه دوم بیشتر به دنبال کنترل بازی بودیم و فکر می‌کنم در این امر نیز موفق بودیم و توانستیم در نهایت با یک نتیجه مناسب برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: در این بازی به برخی بازیکنان استراحت دادیم و سعی کردیم از جوان‌ها بیشتر استفاده کنیم. در آخر جا دارد که از تک تک بازیکنانم به خاطر تلاش و مسولیت پذیری که داشتند، تشکر کنم.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص صدرنشینی تیمش بیان کرد: در حال حاضر صدرنشین هستیم اما به این جایگاه توجه نمی‌کنیم و فقط بازی به بازی پیش می‌رویم و روی آن تمرکز می‌کنیم.

کشاورز در مورد لیگ برتر امسال با حضور پنج مدعی برای قهرمانی اظهار داشت: شاهد جذاب ‌ترین و سخت‌ترین لیگ‌ برتر در این چند سال اخیر هستیم. تا به حال بی سابقه یا کم‌سابقه بوده که در هفته بیستم، پنج تیم در بالای جدول انقدر نزدیک به همدیگر قرار بگیرند و برای قهرمانی بجنگند. 

وی افزود: همیشه طی سالیان گذشته عادت بر این بوده که دو تیم خودشان را از بقیه جدا کنند و  مدعی قهرمانی باشند اما حالا می‌بینیم پنج تیم مدعی هستند و این سختی کار را در لیگ امسال نشان می‌دهد. این لیگ بسیار جذاب و زیبا است اما قهرمانی در آن نیز بسیار کار سختی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.