کد خبر : 215558
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 13:05
-

شمسایی:در اتاق دبیرکل همیشه به روی من باز بوده است/تغییراتی در همکاری با مربی خارجی داریم

شمسایی:در اتاق دبیرکل همیشه به روی من باز بوده است/تغییراتی در همکاری با مربی خارجی داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد جلساتش با مسئولان فدراسیون برای حضور دستیار خارجی اش توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی در مورد جلسه روز گذشته کادر فنی تیم ملی فوتسال با حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال و احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال اظهار داشت: من آدم صریح و رکی هستم و سعی کردم همیشه راستگو باشم و از کسی هم ترسی ندارم. حقیقتا تا به امروز جلسات مختلفی با عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال داشتم. در آن مقطع به ما اعلام شد که بگذارید تکلیف بازی‌های تیم ملی فوتبال در  مقدماتی جام جهانی مشخص شود و بعد از آن جلسه‌ای برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در همین مدت در جلساتی که با عزیزی خادم داشتم در مورد دستیار خارجی هم صحبت شد و خوشحالم از این که وی اگر حرفی را می‌‌زند  به آن عمل می‌کند. در نهایت با حضور مربی خارجی موافقت خود را اعلام کرد. بعد از موافقت وی در آن مقطع با چند مربی مذاکره کردیم که در نهایت با میکوئل اسپانیایی به توافقاتی رسیدیم.

وی افزود: در همین مدت هم سفال منش از کانادا به ایران آمد و به اتفاق وی و نظری مربیان تیم ملی مسابقات لیگ را زیر نظر داشتیم که به همین دلیل هم کرونا گرفتم. در این مدت هم  دو جلسه با اصولی رئیس کمیته فوتسال داشتم.

شمسایی تصریح کرد: روز  گذشته هم جلسه خوبی با حسن کامرانی‌فر دبیرکلی فدراسیون فوتبال  و اصولی رییس کمیته فوتسال داشتم. او آدم کاربلد و قابل  احترامی است.  من از  اواخر سال ۷۷ تا به امروز با افراد مختلفی کار کردم اما کامرانی فر به خوبی از ورزش ایران شناخت دارد و خودش سرد و گرم ورزش را چشیده، از داوری از لیگ‌های پایه فوتبال تا جام جهانی. صادقانه بگویم در اتاق دبیرکل همیشه به روی من باز بوده و روز گذشته هم به همراه کادر فنی تیم ملی و کریمی سرپرست این تیم و کسرایی در مورد نحوه قرارداد کادر فنی بحث و بررسی شد. مفاد بندهای این قرار داد جز به جز مورد بررسی و  مورد توافق طرفین قرار گرفت و در نهایت مقرر شد بعد از مراحل اداری قرارداد به امضای نهایی برسد. 

وی  همچنین در مورد قرارداد دستیار خارجی خود گفت: به دلیل  اینکه تغییراتی در مسابقات از سوی AFC  به وجود آمده مقرر شد که ما هم تغییراتی در مورد نحوه  حضور و همکاری دستیار خارجی داشته باشیم. قرار شد که سفال منش با این مربی صحبت‌‌های نهایی را در مود این تغییرات داشته باشد که در صورت موافقت وی قرارداد آن هم از سوی فدراسیون نهایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.