کد خبر : 215962
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 - 11:08
-

جنتی خطاب به بازیکنان گیتی پسند: به دور از حواشی به دنبال نتیجه گرفتن باشید

جنتی خطاب به بازیکنان گیتی پسند: به دور از حواشی به دنبال نتیجه گرفتن باشید

مدیرعامل گیتی پسند در تمرین این تیم حاضر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، عصر دیروز تمرین تیم فوتسال گیتی پسند با حضور علیرضا جنتی مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند برگزار شد.

در تمرین دیروز پوریا جنتی عضو هیئت مدیره باشگاه و تابش مشاور مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

در حاشیه تمرین  در نشستی محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال باشگاه با ارائه گزارشی روند تیم را رو به رشد دانست و از آمادگی کامل این تیم برای ادامه رقابت های لیگ برتر گفت و یادآور شد تمرینات منظمی را پیگیری کرده ایم و آماده ایم در زمین حق خود را بگیریم.

 علیرضا جنتی مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند نیز در ادامه با ابراز رضایت از نتایج تیم باشگاه گفت: گل سر سبد باشگاه بدون شک رشته فوتسال است و کسب نتایج درخشان شما باعث افتخار ماست.به این تیم ایمان دارم و تنها از شما می خواهم به دور از حواشی فقط و فقط تمرکز خود را در زمین و مسابقه قرار دهید.

 تابش مشاور مدیرعامل باشگاه نیز دیگر سخنران بود که گفت: من تجربه حضور حدود ۵۰ ساله در باشگاه سپاهان دارم امروز در کارخانه گیتی پسند حضور پیدا کردم و به چشم شاهد این موضوع بودم که تمام مدیران و کارکنان گیتی پسند خود را خانواده باشگاه می دانند و این موضوع در سپاهان به اینگونه دیده نمیشد، انتظارات از شما بالاست و ما به تک تک شما ایمان داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.