کد خبر : 216024
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 21:19
-

بحران کرونا در اردوی بانوان

بحران کرونا در اردوی بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اردوی آماده‌سازی تیم فوتسال زنان ایران برای انجام دو مسابقه تدارکاتی با روسیه از روز گذشته آغاز شده، اما در این بین مثبت تست کرونای چند بازیکن در کنار چند مصدوم کلیدی باعث شده تا دست کادرفنی خالی‌تر از همیشه باشد و از میان ۲۰ بازیکن دعوت‌شده، تنها ۱۵ بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اردوی آماده‌سازی تیم فوتسال زنان ایران برای انجام دو مسابقه تدارکاتی با روسیه از روز گذشته آغاز شده، اما در این بین مثبت تست کرونای چند بازیکن در کنار چند مصدوم کلیدی باعث شده تا دست کادرفنی خالی‌تر از همیشه باشد و از میان ۲۰ بازیکن دعوت‌شده، تنها ۱۵ بازیکن توانایی همراهی تیم را داشته باشند!

 

بعد از انجام تست PCR مشخص شد که اعظم آخوندی سنگربان تیم فوتسال زنان در کنار فرشته کریمی، فرشته خسروی و سحر زمانی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی‌توانند همراه تیم ملی باشند و اردو را ترک کردند.

 

در کنار این ۴ غایب کرونایی، سارا شیربیگی هم اصلاً به محل مرکز ملی فوتبال نرفته تا خود را به کادرفنی معرفی کند و این مسئله سبب شده تا ۵ ستاره کلیدی فوتسال زنان، نتوانند همراه تیم برای دیدار با روسیه باشند.

 

البته از اردوی تیم فوتسال زنان شنیده می‌شد که فرزانه توسلی و نسترن مقیمی دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند اما منبعی آگاه با رد این خبر، از آمادگی این بازیکنان و حضور در تمرینات خبر داد.

 

تیم فوتسال زنان روسیه اول اسفندماه به تهران سفر می‌کند و فعلاً فروزان سلیمانی تنها ۱۵ بازیکن در اختیار داشته و مشخص نیست که آیا نفرات جدیدی به اردو اضافه می‌شوند یا کادرفنی تیم تصمیم دیگری خواهد گرفت.

 

جالب آن‌که پیشتر در گفتگویی سلیمانی خود به عنوان یکی از مخالفان دیدار تدارکاتی با روسیه صحبت کرده بود و باید دید موضع سرمربی تیم فوتسال زنان درباره شرایط پیش آمده در آستانه دیدار با روسیه چه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.