کد خبر : 216022
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 21:16
-

بی غم : داوران ایرانی خطا روی برزیلی ها را نمی‌گیرند/ امیدوارم بازی با گیتی‌پسند ، بدون حاشیه و در حد لیگ ایران باشد

بی غم : داوران ایرانی خطا روی برزیلی ها را نمی‌گیرند/   امیدوارم بازی با گیتی‌پسند ، بدون حاشیه و در حد لیگ ایران باشد

سرمربی باتجربه مس سونگون از دیدار الکلاسیکو می گوید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید بی‌غم، سرمربی تیم مس سونگون در رابطه با شرایط مس سونگون و جذب بازیکن خارجی اظهار کرد: در فصل یارگیری، بازیکنان در اردوی تیم ملی قراردادهای باشگاهی خود را بسته بودند و خیلی از بازیکنان از تیم جدا شدند. اول فصل فرهاد فخیم و عسگری را به علت مصدومیت تا پایان فصل از دست دادیم و در ادامه دو بازیکن دیگر مصدوم شدند که کار ما سخت شد. در نیم فصل دوم دو بازیکن خارجی به تیم اضافه کردیم که توانستند به تیم کمک کنند.

وی ادامه داد: یکی از بازیکنان خارجی اسپانیا بازی کرده و دیگری هم چهار سال روسیه بوده است. مشکل بازیکن برزیلی این است  که داوران ایرانی خطاهای معمولی را روی آن‌ها نمی‌گیرند؛ زیرا قدرت اعتراض ندارد، اما این بازیکنان هم به مرور زمان با شرایط لیگ ما آشنا می‌شوند و می‌توانند بازی بهتری ارائه دهند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه چهار سال در گیتی‌پسند حضور داشتم و باشگاه بزرگی است، تصریح کرد: مس سونگون از زمانی که وارد فوتسال شده حرفه‌ای کار می‌کند. فردا بازی بین دو تیم بزرگ است که حساسیت خاص خود را دارد، اما این مسابقه سه امتیاز بیشتر ندارد.

بی‌غم اضافه کرد: امیدوارم بازی با گیتی‌پسند بدون تماشاگر، بدون حاشیه و در حد لیگ ایران باشد تا تیمی که تلاش بیشتری می‌کند برنده شود؛ امیدوارم آن تیم ما باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.