کد خبر : 216018
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 19:05
-

واکنش شمسایی به برکناری عزیزی خادم: پایم را روی کسی نگذاشتم تا به جایگاهی برسم!

واکنش شمسایی به برکناری عزیزی خادم: پایم را روی کسی نگذاشتم تا به جایگاهی برسم!

سرمربی تیم‌ملی فوتسال درباره عزل عزیزی خادم گفت: هیچ‌وقت از چیزی نترسیدم و نمی‌خواستم پایم را روی کسی بگذارم تا بالا بروم و به جایگاهی برسم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی درباره عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال و شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: روز یکشنبه هفته گذشته جلسه‌ای با اعضای کمیته فوتسال برگزار کردیم و پس از آن هیچ جلسه یا صحبتی درباره تیم ملی نداشتیم. فدراسیون فوتبال هفته پُرتلاطمی را گذراند. با این حال من با کسی ارتباطی نداشتم و مسیر همیشگی خودم را طی می‌کردم. 

وی تصریح کرد: شاید خیلی‌ها دوست داشتند خودشان را به افراد مختلف بچسبانند، اما من همیشه تلاش کردم خودم را درگیر بسیاری از مسائل نکنم. اتفاق جالبی در فدراسیون رخ داد و نمی‌دانم فدراسیون در چه مسیری حرکت می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا بابت به حاشیه رفتن برنامه‌های این تیم نگرانی دارد یا خیر، گفت: هیچ‌وقت بابت مسائل ورزشی نگران نبودم. در زمان ریاست مصطفوی در فدراسیون فوتبال وارد فوتسال شدم و دوران مدیریت صفایی فراهانی، دادکان، کفاشیان و تاج را تجربه کردم. هیچ‌وقت از چیزی نترسیدم و نمی‌خواستم پایم را روی کسی بگذارم تا بالا بروم و به جایگاهی برسم. 

شمسایی در خصوص اینکه دیدار دوستانه‌ای با تیم‌های مد نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال قطعی شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: وقتی فدراسیون فوتبال تحت‌الشعاع اتفاقات مختلف است، چه حرفی درباره بازی تدارکاتی یا مسائل دیگر بزنیم؟ امیدوارم اتفاقاتی رقم بخورد که پرچم فوتسال ایران بالا باشد و فرقی نمی‌کند ما باشیم یا نباشیم. یکشنبه جلسه داشتیم و پس از آن هیچ اتفاقی نیفتاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.