کد خبر : 216020
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 21:06
-

کشاورز : به جایگاه مان در جدول توجه نداریم / تمام تمرکز خود را روی بازی با مس گذاشتیم

کشاورز : به جایگاه مان در جدول توجه نداریم / تمام تمرکز خود را روی بازی با مس گذاشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه بازی با شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند و بازی با مس سونگون، اظهار کرد: شرایط گیتی‌پسند خوب است، از شرایط فنی تیمی راضی هستیم و درحال‌حاضر مشکل خاصی وجود ندارد که امیدوارم این روند خوب و مثبت را ادامه دهیم. همه مسابقات برای تیم ما مهم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه بازی با شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند و بازی با مس سونگون، اظهار کرد: شرایط گیتی‌پسند خوب است، از شرایط فنی تیمی راضی هستیم و درحال‌حاضر مشکل خاصی وجود ندارد که امیدوارم این روند خوب و مثبت را ادامه دهیم. همه مسابقات برای تیم ما مهم و سخت است، مس سونگون تیم خوبی دارد که امیدوارم برابر این تیم بازی قشنگی داشته باشیم تا بینندگان تلویزیونی از آن لذت ببرند.

وی ادامه داد: من و تیمم به جایگاهی که در جدول داریم توجه نمی‌کنیم و تمام تمرکز خود را روی بازی با مس سونگون گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه لیگ برتر امسال جذاب و سخت است، تصریح کرد: سابقه کمی داشته که در لیگ برتر فوتسال تا هفته بیست‌ویکم، پنج تیم شانس قهرمانی داشته باشند، نزدیکی امتیازات لیگ را جذاب کرده و نشان دهنده سخت بودن آن است. سال‌های پیش یک تیم با ۵۳ امتیاز می‌توانست قهرمان شود، اما امسال تیم‌ها با امتیازات بالایی که کسب کردند شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنیم.

کشاورز در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه آیا بازی دور برگشت پخش زنده دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی برای پخش زنده شده است که فکر کنم شبکه استانی اصفهان و شبکه ورزش این بازی را پوشش دهند. همیشه یکی از نقاط ضعف فوتسال ما پخش‌های زنده است که رسانه‌ها باید توجه بیشتری به این رشته داشته باشند تا مردم لذت ببرند و اسپانسرها هم برای حضور در فوتسال تشویق شوند.

وی اضافه کرد: در مجموعه گیتی‌پسند، همه تلاش خود را برای گرفتن نتیجه و خوشحالی مردم اصفهان انجام می‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.