کد خبر : 216174
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 16:25
-

سنگ‌سفیدی: تا جام را با دستانمان لمس نکنیم خود را قهرمان نمی‌دانیم

سنگ‌سفیدی: تا جام را با دستانمان لمس نکنیم خود را قهرمان نمی‌دانیم

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار داشت: چهار فینال دیگر داریم و تا با دستانمان جام را لمس نکنیم، خود را قهرمان لیگ برتر نمی‌دانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حساس‌ترین دیدار فصل جاری لیگ برتر فوتسال روز گذشته بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون برگزار شد و در نهایت تیم گیتی‌پسند موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد و گام بزرگی برای بدست آوردن قهرمانی بردارد.

«محمدرضا سنگ‌سفیدی» در این دیدار مهم موفق شد ۲ گل نخست تیمش را به ثمر برساند و با بازی خوب خودش نقش مهمی در این پیروزی داشته باشد. او در خصوص برد مهم تیمش مقابل مس اظهار داشت: این بازی بسیار سخت و مهم بود و نتیجه آن تقریبا ۸۰ درصد تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کرد. همین که زمان برگزاری این بازی عقب افتاد، حساسیت آن هم بیشتر شد. جا دارد به ۲ تیم و عوامل اجرایی برگزاری این بازی خسته نباشید بگویم که به نحو احسن این دیدار را برگزار کردند. 

وی در خصوص گلزنی در این دیدار حساس گفت: آن‌هایی که من را می‌شناسند، می‌دانند که عاشق پاس دادن هستم و حتی اگر گل خالی هم روبرویم باشد، باز هم دوست دارم پاس بدهم. گل‌هایی که زدم حاصل کار تیمی و زحمات همه بچه‌ها بود و در نهایت لطف خدا شامل حال من شد و گل‌ها به اسم من زده شد. از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم که در این کار به من کمک کردند.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا گیتی‌پسند را قهرمان شده می‌دانید یا خیر، بیان کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. ما چهار فینال دیگر داریم. تا با دستانمان جام را لمس نکنیم، خود را قهرمان نمی‌دانیم. تمرکزمان را باید حفظ کنیم و پله به پله جلو برویم تا در آخر به هدفی که از ابتدا داشتیم، دست پیدا کنیم.

سنگ‌سفیدی در مورد عملکرد و تاثیر «محمد کشاورز» در هدایت تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: کشاورز بازیکن بزرگ و کاپیتان تیم ملی بوده و فردی قابل احترام و متین است. به نظر من رمز موفقیت گیتی‌پسند حفظ شاکله اصلی تیم بوده و این کار کمک خیلی خوبی به کشاورز کرده است. این شاکله تیمی امسال قسمت کشاورز شد و در آخر او با مدیریت خوبی که دارد، توانسته پازل‌های موفقیت را کنار هم بچیند و عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

وی همچنین در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا با تغییر کادر فنی تیم ملی، بازیکنان قبلی به این تیم دعوت می‌شوند یا نه، گفت: بازیکنان جام جهانی ۲۰۱۶ نسلی بودند که باید برای همه قابل احترام باشند و به آن افتخار کنند. آن نسل به عنوان اولین تیم گروهی در تاریخ ورزش ایران توانست روی سکوی جهانی برود. هر چیزی تاریخ انقضا دارد و به نظرم الان وقت تغییر نسل است. نمی‌گویم همه باید عوض بشوند اما در حال حاضر باید برخی بازیکنان ۳۴، ۳۵ ساله کنار بروند و به جای آن‌ها بازیکنان جوان‌تر در تیم ملی حضور پیدا کنند تا برای حضور در جام جهانی آماده شویم.

وی ادامه داد: البته منظور من از نتیجه‌گیری در جام جهانی برای هفت سال دیگر است. اگر می‌خواهیم تغییر نسل دهیم باید یک جام جهانی را از دست بدهیم تا بازیکنان جوان پخته‌تر شوند تا در ۲ جام جهانی دیگر بتوانند تاریخ‌سازی کنند.

 

گفتگو از سعید پروا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.