کد خبر : 216317
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 14:29
-

جنگی: متاسفانه لطف داوران شامل حال ما شد / تاوان بی‌تجربه بودن بازیکنان را تیم چیپس کامل می‌دهیم

جنگی: متاسفانه لطف داوران شامل حال ما شد / تاوان بی‌تجربه بودن بازیکنان را تیم چیپس کامل می‌دهیم

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل گفت: نخستین سالی است که در لیگ برتر فوتسال حضور داریم و با بازیکنانی جوان و کم‌تجربه به مصاف رقبا می‌رویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل گفت: نخستین سالی است که در لیگ برتر فوتسال حضور داریم و با بازیکنانی جوان و کم‌تجربه به مصاف رقبا می‌رویم.

محسن جنگی در خصوص شکست تیمش مقابل فرش‌آرا در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: در ابتدای بازی چند موقعیت ایده‌آل برای گلزنی از دست دادیم و پس از آن گل اول را دریافت کردیم. متاسفانه لطف داوران شامل حال ما شد و پنج خطایی شدیم و گل دوم را از روی نقطه پنالتی دوم خوردیم.

وی افزود: نیمه دوم را خوب شروع کردیم. با یک خطای ساده که داور می‌توانست به بازیکن ما کارت ندهد، چهار نفره شدیم. گل اول را دیروقت زدیم و فرصت کافی برای به ثمر رساندن گل تساوی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل اضافه کرد: تاوان بی‌تجربه بودن بازیکنان را تیم چیپس کامل می‌دهد. تمام گل‌هایی که در این فصل دریافت کردیم، بر اثر از دست دادن توپ و تقدیم آن به حریف بود. امیدوارم بازیکنانم در سال‌های آینده بدرخشند و تجربه کسب کنند.

جنگی در خصوص داوری یادآور شد: از ابتدای فصل درباره داوری صحبت نکردم اما تیم داوری این بازی عملکرد خوبی نداشت. اکثر سوت‌ها برای فرش‌آرا بود و شکل بازی از دست ما خارج شد.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش بازی مقابل فرش‌آرا را با ترس شروع کرد، تصریح کرد: فرش‌آرا یکی از تیم‌های قدیمی لیگ برتر فوتسال است که ۱۰ تا ۱۲ سال در سطح اول فوتسال کشور حاضر بوده اما ما سال اولی است که در لیگ برتر بازی می‌کنیم. در بازی رفت هم همین اتفاق افتاد و مقابل این تیم ترسو بودیم. می‌توانستیم با سه امتیاز از سالن خارج شویم اما نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.