کد خبر : 216325
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 15:13
-

به دنبال بازی دوستانه با ایران هستیم

کارگر:فوتسال افغانستان یکی از رقیب‌های سخت برای تیم‌های آسیایی است / موفق شدیم مربی نامدار ایرانی را به خدمت بگیریم

کارگر:فوتسال افغانستان یکی از رقیب‌های سخت برای تیم‌های آسیایی است / موفق شدیم مربی نامدار ایرانی را به خدمت بگیریم

رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان گفت: برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شدیم مجید مرتضایی را به خدمت بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان گفت: برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شدیم مجید مرتضایی را به خدمت بگیریم.

مجید مرتضایی سرمربی سابق تیم فوتسال فرش آرای مشهد نهم بهمن به عنوان سرمربی جدید تیم ملی افغانستان انتخاب و جانشین عبدالرزاق ممرک شد تا در اولین حضورش در تیم ملی افغانستان آن‌ها را برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده کند. 

یوسف کارگر رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان گفت: فوتسال افغانستان در آسیا زبان‌زد خاص و عام شده و یکی از رقیب‌های سخت برای تیم‌های آسیایی است. ما برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا موفق شدیم یکی از مربیان نامدار ایرانی به نام مجید مرتضایی که در تیم فوتسال فرش آرای مشهد حضور داشت را به خدمت بگیریم. می‌خواهیم تمرینات تیم ملی فوتسال را در ایران بر پا کرده و به همراه این کشور چند بازی دوستانه انجام دهیم.

تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در منطقه آسیای مرکزی با تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان و نپال همگروه است.

مرتضایی که امسال در لیگ برتر فوتسال ایران هدایت فرش‌آرای مشهد را بر عهده داشت، اواخر آذر ماه از این تیم جدا شد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.