کد خبر : 216366
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 12:54
-

بهادری: به ۳ امتیاز بازی با چیپس کامل نیاز داشتیم

بهادری: به ۳ امتیاز بازی با چیپس کامل نیاز داشتیم

سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد گفت: برای پیروزی مقابل چیپس کامل به آب و آتش زدیم، زیرا به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، قدرت بهادری درخصوص پیروزی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد در برابر چیپس کامل اظهار کرد: از یک بازی بسیار سخت و سنگین پیروز خارج شدیم. هر ۲ تیم چند هفته‌ای بود که نتایج خوبی کسب نکرده بودند و برای پیروزی در این دیدار جنگیدند. به ۳ امتیاز احتیاج داشتیم و خوشبختانه توانستیم آن را کسب کنیم.

وی افزود: چند هفته‌ای بود که تمام بازیکنانم را در اختیار نداشتیم. در بازی با چیپس کامل هم،  گلر اول تیم را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم، ولی خوشبختانه سایر نفرات آماده بودند. نیمه اول خوب کار کردیم و در نیمه دوم هم تیم چیپس بازی را در دست داشت، اما در نهایت ۳ امتیاز به فرش‌آرا رسید.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا بیان کرد: ۲ گل از حریف پیش بودیم، ولی هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شدیم، بیشتر سعی می‌کردیم دفاع کنیم تا اختلاف گل با حریف را حفظ کنیم. خوشحالم که بازی نمایندگان مشهد در لیگ فوتسال بدون حاشیه برگزار شد. مهمتر از هر نتیجه‌ای این وفاق و همدلی در فوتسال استان خراسان رضوی و شهر مشهد است.

بهادری در خصوص تصمیمات داور مسابقه گفت: تصمیم داور برای اخراج هر ۲ بازیکن درست بود و تیم داوری عملکرد خوبی در این دیدار داشتند. با محرومیت گلر اول تیمم به دلیل اخراج در بازی با سن‌ایچ ساوه و همچنین اخراج گلر دوم در این بازی، فرصت به دروازه‌بان سوم و جوان تیم رسید که در طول مدتی که درون چارچوب ایستاد، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

وی در خصوص رتبه فرش‌آرا در پایان لیگ گفت: در فاصله چند هفته به پایان لیگ قرار داریم و از الان نمی‌شود راجع به رتبه حرفی زد. فقط می‌توانم قول بدهم که من و تیمم برای رسیدن به بهترین رتبه ممکن، تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم و امیدوارم بتوانیم در چند بازی باقیمانده تا اتمام لیگ، باز هم پیروز شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.