کد خبر : 216349
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 8:14
-

شمسایی: شمس گفته بود کاکائو را برای رده‌های پایه بیاوریم؛ از اظهارات او تعجب می‌کنم/ جذب مربی خارجی فعلاً منتفی است

شمسایی: شمس گفته بود کاکائو را برای رده‌های پایه بیاوریم؛ از اظهارات او تعجب می‌کنم/ جذب مربی خارجی فعلاً منتفی است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد از اظهارات سرمربی پیشین این تیم، گفت که شمس پیش‌تر یک مربی خارجی را به‌عنوان مسئول رده‌های پایه فوتسال پیشنهاد کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی درباره جلسه خود با میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از عزیزی خادم تشکر می‌کنم که از فوتسال حمایت و برای این رشته خیلی تلاش کرد. معوقات و پاداش‌های فدراسیون فوتبال در زمان مدیریت وی پرداخت شد و از حمایت او و هیئت رئیسه فدراسیون از من تشکر می‌کنم. میرشاد ماجدی هم سابقه فوتبالی و فوتسالی دارد و با مسائل مختلف آشناست.

ورود مربی خارجی را فعلاً «کان لم یکن» می‌کنیم
وی در مورد اضافه نشدن میگل آندرس مورنو به کادر فنی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: درباره مربی خارجی صحبت کردیم و قرار شد حالا که فدراسیون فوتبال درگیر مسائل مختلف است، دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا را با سفال‌منش، نظری و یک مربی ایرانی طی کنیم. جذب مربی خارجی از نظر من هنوز در جریان است. هدف ما از ورود مربی خارجی فقط تمرین دادن نیست و می‌خواستیم با یک تیر، چند نشان بزنیم. با این حال ورود مربی خارجی را تا بعد از مقدماتی جام ملت‌های آسیا «کان لم یکن» می‌کنیم.

به دنبال تغییر نسل تیم ملی هستیم و از هیچ چیز نمی‌ترسیم
سرمربی تیم ملی فوتسال راجع به وضعیت قراردادهای کادر فنی تیم ملی بیان کرد: قرار شد ماجدی کارهای مربوط به قراردادها را به همان شکلی که با عزیزی خادم صحبت کردیم، انجام بدهد. سفال‌منش هم به کانادا می‌رود و پس از انجام کارهای مربوطه، برای امضای قرارداد و اردوی قبل از پایان سال به ایران بازگردد. زمان زیادی نداریم و متأسفانه لیگ برتر هم به تعویق افتاد. به دنبال تغییر نسل و شخصیت دادن به تیم ملی هستیم و از هیچ چیز نمی‌ترسیم.

بازیکنان رده ۱۹ تا ۲۳ سال را هم می‌بینیم
شمسایی با بیان اینکه تمایل داشت ورود مربی خارجی با شروع تمرینات همزمان باشد، گفت: قرار شد در چند کلاس حرفه‌ای خارج از کشور شرکت کنیم و اگر فدراسیون مقدمات را فراهم نکند، خودمان این کار را انجام می‌دهیم. من اندازه تفکرات خودم پیش می‌روم و برای موفقیت کشورم می‌جنگم. قرار شد مجموعه‌ای برای رده ۱۹ تا ۲۳ سال بیاوریم تا بازیکنان این رده را هم ببینیم. قهرمانی تیم زیر ۱۹ سال ایران در تورنمنت کافا هم اتفاق بزرگی بود و آن را تبریک می‌گویم.

به کاکائو پول دادیم و یک مربی لیگ برتری هم به کلاس او نرفت
وی درباره انتقادات حسین شمس از ورود مربی خارجی و اینکه فارغ‌التحصیلان خانه‌نشین زیادی در کشور هستند، خاطرنشان کرد: شمس مربی من بوده است و افراد بزرگی در فوتسال کشور هستند، اما من ذهنیت شمس را در تفکرم نداشتم. تفکرم این بود که استفاده‌های دیگری از مربی خارجی داشته باشیم و از او در آموزش استفاده کنیم؛ نه اینکه به کاکائو پول بدهیم و یک مربی لیگ برتری هم (به کلاس مربیگری) نرود.

شمس گفته بود کاکائو را برای رده پایه بیاوریم؛ تعجب می‌کنم گفته در داخل مربیان زیادی داریم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری مربی صاحب نام قزاقستانی در شهر تبریز عنوان کرد: شمس بزرگ من است و روی سرم جای دارد، اما او در کمیته فنی گفته بود کاکائو را برای رده پایه بیاوریم. حالا تعجب می‌کنم که شمس حالا گفته مربیان خوب زیادی در کشور داریم. به کاکائو مبلغی پرداخت کردند و برای او در ایران کلاس مربیگری گذاشتند. اظهارات شمس قابل احترام است، اما نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است. اگر بخواهیم به‌روز باشیم، ابتدا تفکرمان باید به‌روز باشد. حالا که شرایط فدراسیون فوتبال این‌گونه است، باید همین مسیر را جلو برویم.

در خدمت هر کسی که شمس بگوید، هستیم!
شمسایی با بیان اینکه سرمربی پیشین تیم ملی رغبت داشت مربی خارجی به ایران بیاورد، اظهار داشت: شمس، کاکائو را برای تیم‌های پایه به فدراسیون پیشنهاد کرد که حتماً خیر و صلاحی در آن بوده است! به کاکائو مبلغی پرداخت کردند و برای او در ایران کلاس مربیگری گذاشتند. ما نمی‌خواستیم یک خارجی از خیابان بیاوریم و گزینه ما در تیم ملی اسپانیا و اینتر موویستار کار کرده بود. قطعاً همه مربیان ایرانی از من جلوتر و فنی‌تر هستند، اما برای جذب مربی خارجی چند هدف داشتیم. شمس بزرگتر ماست و در خدمت هر کسی که او بگوید، هستیم!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.