کد خبر : 216439
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 11:18
-

رضایی:برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، بازیکنانم را به اردوی تیم ملی نفرستادیم/ چرا از گروه الف لیگ ، هیچ بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد؟

رضایی:برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، بازیکنانم را به اردوی تیم ملی نفرستادیم/ چرا از گروه الف لیگ ، هیچ بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد؟

تیم مس رفسنجان با وجود آنکه نام سه تن از بازیکنانش در فهرست اسامی دعوت به تیم ملی فوتسال زنان بود، اما اجازه حضور نفراتش در اردوی تیم ملی را نداد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم مس رفسنجان با وجود آنکه نام سه تن از بازیکنانش در فهرست اسامی دعوت به تیم ملی فوتسال زنان بود، اما اجازه حضور نفراتش در اردوی تیم ملی را نداد.

«عاطفه رضایی» سرمربی تیم مس رفسنجان در واکنش به این موضوع به خبرنگار ایرنا، گفت: بازیکنان ما مصدومیت جزیی داشتند و از آنجایی که مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال زنان نزدیک است، در صورت تشدید شدن مصدومیت چه فردی جوابگوی این آسیب دیدگی و جبران خسارت تیم خواهد بود.

وی افزود: به دستور پزشک و به دلیل جلوگیری از تشدید مصدومیت، بازیکنانم را به اردوی تیم ملی نفرستادیم. هر چند آنها ابتدا بازیکنانم را دعوت نکردند و بازیکنان تیم‌های دیگر را به اردو فراخواندند. تعدادی از دعوت شدگان مصدوم بوده و کرونا داشتند تا در نهایت سرمربی تیم ملی بازیکنان مس را دعوت کند.

سرمربی تیم مس رفسنجان همچنین ادامه داد: هما آقایی در تیم ما حدود یک ماه مصدوم بود و مهسا کمالی را هم تحت هیچ شرایطی به تیم ملی نمی‌فرستادیم زیرا در اردوی اول و مسابقات کافا وی را دعوت نکردند. اگر بازیکن خوبی بود، چرا همان بار اول دعوت نشد. زینب کرمی هم مصدوم بود. در ضمن این چه جوانگرایی است که باید کل ترکیب تیم ملی تغییر کند. سرمربی تیم ملی باید جوانان را در کنار باتجربه‌ها قرار دهد تا به نتیجه مطلوب برسد.

رضایی با اشاره به اینکه اکنون زمان بازی تدارکاتی با روسیه نبود، گفت: از گروه الف لیگ برتر فوتسال زنان، هیچ بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد که دلیلش را نمی‌دانم.

از سخنان عاطفه رضایی که بگذریم، تیم نصر فردیس هم تاکنون هشت بازیکن خود را نه تنها در تورنمنت کافا بلکه در دیدار برابر روسیه در اختیار تیم ملی قرار داده است.

در واقع اگر تیم نصر فردیس هم دیدار برابر روسیه را بایکوت می‌کرد و بازیکنی در اختیار تیم ملی قرار نمی‌داد، این دیدار دوستانه لغو می‌شد زیرا بیشتر ترکیب تیم ملی را بازیکنان نصر فردیس تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.