کد خبر : 216832
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 - 20:15
-

بی غم: به داد فوتسال حفاری برسند/ مشکل گلزنی باعث شد قهرمان نشویم

بی غم: به داد فوتسال حفاری برسند/ مشکل گلزنی باعث شد قهرمان نشویم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: خدا کند تیم حفاری نیفتد و به داد حفاری برسند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید بی غم پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال مقابل ملی حفاری اظهار کرد: برای مسئولان حفاری متأسفم که این تیم را به اینجا کشاندند. حفاری برند فوتسال ایران است و بازیکنان بزرگی به ایران تحویل داده است و اکنون هم بازیکنان بزرگی دارد.

وی افزود: نفراتی مثل احمد ملاعلی، فرید نمازی و فرهاد توکلی بازیکنانی نیستند که در فوتسال ایران بتوان از آنها گذشت. تعجب می کنم با چه مدیریتی باید اکنون حفاری را اینجای جدول ببینیم. خدا کند این تیم نیفتد و به داد حفاری برسند. 

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره بازی امروز نیز خاطرنشان کرد: ما می دانستیم با توجه به اینکه حفاری تحت فشار است این موضوع باعث می شود نتوانیم بازی را به برتری عددی بکشانیم. توپ را خوب به گردش درآوردیم و موقعیت هایمان به گل تبدیل شدند و بردیم.

وی ادامه داد: به نظر من حفاری مشکل مربی و بازیکن ندارد، مشکل آن مشخص است و مشکل از مدیران این باشگاه است. اگر این تیم را شارژ مالی و حمایت می کردند اصلاً حفاری را به این صورت نمی دیدیم. هیچ زمانی حفاری را این گونه ندیده بودم. چون انگیزه ندارد. چرا فرید نمازی و احمد ملاعلی نیستند؟ و چرا نفراتی که هستند هم خودشان نیستند؟ مگر امروز حسین فهیمی هم خودش بود؟ به نظرم این تیم از نظر روحی روانی پایین است و امیدوارم سقوط نکنند. 

بی غم با بیان اینکه امسال هدف ما قهرمانی بود، گفت: همین امروز پنج بازیکن مهم مان را نداشتیم و خیلی وقت است که فخیم و عسکری را نداریم. ما دو نفر از گلزن ترین هایمان را از دست دادیم و مشکل گلزنی باعث شد قهرمان نشویم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.