کد خبر : 217059
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 9:41
-

مدافع قهرمانی فوتسال زنان در آستانه حذف از پلی‌آف

مدافع قهرمانی فوتسال زنان در آستانه حذف از پلی‌آف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  بعد از وقفه پیش‌آمده در جریان برگزاری لیگ برتر فوتسال زنان به واسطه پیگیری اردوهای ملی و دو بازی دوستانه با روسیه، سرانجام دور رفت مرحله یک چهارم نهایی با حضور ۸ تیم برتر مرحله‌ی گروهی روز گذشته دنبال شد و در آن برترین تیم‌های گروه اول به صورت ضربدری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  بعد از وقفه پیش‌آمده در جریان برگزاری لیگ برتر فوتسال زنان به واسطه پیگیری اردوهای ملی و دو بازی دوستانه با روسیه، سرانجام دور رفت مرحله یک چهارم نهایی با حضور ۸ تیم برتر مرحله‌ی گروهی روز گذشته دنبال شد و در آن برترین تیم‌های گروه اول به صورت ضربدری مقابل برترین تیم‌های گروه دوم قرار گرفتند.

پالایش نفت آبادان صدرنشین گروه اول در رفسنجان به مصاف مس رفت؛ پالایش قهرمانی فصل گذشته و مس قهرمان دو فصل قبل فوتسال زنان بود و شاگردان عاطفه رضایی توانستند این بازی خانگی را به سود به پایان ببرند و مدافع عنوان قهرمانی را شکست بدهند تا مسی‌ها بعد از روند سینوسی در مرحله‌ی گروهی با یک برد غیرمنتظره و ۲-۰ از سد پالایش نفت آبادان بگذرند.

ملی‌حفاری اهواز تیم سوم گروه دوم در خانه پذیرای بوتا پارس ایرانیان تیم دوم گروه اول بود که بوتا پارس تازه لیگ برتری شده توانست از سد حریف قدرتمند خود بگذرد تا شاگردان رهی نزدیک‌تر از همیشه به خلق شگفتی بزرگ و حضور در جمع ۴ تیم برتر باشند.

نصر فردیس کرج در ملارد با حساب ۳-۱ از سد فرهان گذشت تا نصری‌ها که یکی از تیم‌های پرستاره و پرمهره‌ی لیگ فوتسال زنان هستند هم امیدواری‌شان به صعود به مرحله نیمه‌نهایی دوچندان شود و بازی برگشت در خانه، کار نسبتاً آسانی را داشته باشند.

پرگل‌ترین بازی دور رفت مرحله‌ی یک چهارم نهایی هم دیروز در شیراز برگزار شد، جایی‌که پیکان با ۸ گل قاطعانه پویندگان صنعت فجر شیراز را در هم کوبید و شاید خلق یک شگفتی در تهران تنها مانع صعود شاگردان اردلان به نیمه‌نهایی باشد.

گفتنی است که دور برگشت بازی‌ها جمعه‌ی پیش‌روی (۲۰ اسفند) به انجام خواهد رسید و در مجموع نتیجه رفت و برگشت، تیم‌های صعودکننده به مرحله‌ی نیمه‌نهایی مشخص می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.