کد خبر : 217183
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 11:26
-

عراقی‌زاده: نیمکت گیتی‌پسند، آرامش و تمرکز بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشت/ فیلم تمرین مس سونگون به چه درد ما می‌خورد؟

عراقی‌زاده: نیمکت گیتی‌پسند، آرامش و تمرکز بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشت/ فیلم تمرین مس سونگون به چه درد ما می‌خورد؟

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان اعتقاد دارد نیمکت این تیم در لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۰، آرامش و تمرکز بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدحسین عراقی‌زاده درباره قهرمانی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال گفت: از سال ۸۹ که وارد ورزش شدیم، تیم را هر فصل برای قهرمانی می‌بندیم. در سال‌های گذشته هم در مرحله پلی‌آف و تک بازی‌ها برابر رقیب سنتی و محترم خود می‌باختیم و هیچ وقت کوتاه نمی‌آمدیم. در نقل‌وانتقالات هم هر سال تیم خوبی می‌بستیم که امسال با همت بازیکنان، درایت کادر فنی و حمایت هیئت مدیره قهرمان شدیم.

احساس کردیم با کشاورز می‌توانیم به هدف‌مان برسیم
وی با اشاره به اینکه این قهرمانی با سرمربیگری کاپیتان سال‌های گذشته گیتی‌پسند به دست آمد، تصریح کرد: محمد کشاورز هشت سال کاپیتان ما بود و یک نیم‌فصل به‌عنوان مربی – بازیکن فعالیت می‌کرد. مدیران باشگاه حس کردند با او می‌توانیم به قهرمانی برسیم که به هدف خودمان دست یافتیم. جمعه شب تا ساعت ۲ بامداد با کشاورز جلسه داشتیم و توافق کردیم که او سال آینده هم سرمربی تیم باشد.

تجربه پلی‌آف را نداشتیم و مس در این مرحله بهتر از ما بود
قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند در مورد ناکامی سال‌های گذشته سرخپوشان در قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: پس از قهرمانی سال ۹۵، در سال ۹۶ اُفت تیمی داشتیم و در سه فصل بعد در پایان ۲۶ هفته صدرنشین بودیم که در پلی‌آف شکست می‌خوردیم. ما تجربه پلی‌آف را نداشتیم و مس سونگون در این مرحله بهتر عمل کرد.

تمرکز و آرامش نیمکت گیتی‌پسند، بیشتر از سال‌های گذشته بود
عراقی‌زاده با بیان اینکه شاگردان کشاورز صدر جدول لیگ برتر را با چنگ و دندان نگه داشتند،‌ خاطرنشان کرد: بازیکنان ما تجربه سه سال قهرمان نشدن را داشتند. امسال همدلی در تیم و تمرکز و آرامش نیمکت، بیشتر از سال‌های گذشته بود. تیم‌هایی چون مس سونگون، کراپ الوند و سن‌ایچ مدعی قهرمانی بودند و برخی هفته‌ها ممکن بود با یک شکست به رده چهارم سقوط کنیم، اما بازیکنان و مربیان با دقت جلو رفتند و صدر جدول را حفظ کردند.

جام باشگاه‌های آسیا از جام ملت‌های آسیا هم دشوارتر است
وی راجع به هدف گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا که در مرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، عنوان کرد: سه دوره تجربه شرکت در این مسابقات را داریم و در هر سه دوره به فینال صعود کردیم. با این وجود، باشگاه‌های آسیایی در جام باشگاه‌های آسیا از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند و این رقابت‌ها، دشوارتر از جام ملت‌های آسیاست. شرایط مانند ۱۰ سال پیش نیست که تیم‌های قاره زنگ تفریح باشند.

مشکل خاصی بابت مجوز حرفه‌ای نداریم
قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کرده است یا خیر، بیان کرد: ما مدارک خود را در سال ۹۸ ارسال کردیم و مشکل خاصی نداریم. پنج بخش خواسته شده برای استانداردسازی را برآورده کرده‌ایم. امیدوارم تیم خوبی ببندیم تا باعث سربلندی گیتی‌پسند در آسیا شویم و منتظر پایان لیگ هستیم تا کشاورز، لیست بازیکنان مدنظر خود را ارائه کند.

فیلم تمرینات مس سونگون به چه درد ما می‌خورد؟
عراقی‌زاده درباره پرونده شکایت باشگاه گیتی‌پسند از حمید بی‌غم سرمربی مس سونگون ورزقان پس از اینکه او ادعا کرد عوامل باشگاه گیتی‌پسند از تمرینات مس فیلمبرداری کرده‌اند، گفت: بخش حقوقی باشگاه، لایحه خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است و اکنون منتظر انجام روال اداری هستیم. چه لزومی دارد که ما از تمرینات مس سونگون فیلمبرداری کنیم و این فیلم به چه درد ما می‌خورد؟ به نظرم بی‌غم کمی کم‌لطفی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

امسال ارامش و تمرکزتون با اوردن کریمی از زمان قرعه کشی بدست اومد خداوکیلی بسه دیگه بذارین فوتسالیها بیان سرکار…….