کد خبر : 217202
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 8:42
-

سورپرایز فوتسالیست‌های پیکان توسط مدیرعامل باشگاه/ عطابخش: فقط قهرمانی برازنده شما است

سورپرایز فوتسالیست‌های پیکان توسط مدیرعامل باشگاه/ عطابخش: فقط قهرمانی برازنده شما است

مدیرعامل و برخی دیگر از مدیران باشگاه پیکان در محل تمرین تیم فوتسال بانوان این باشگاه حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان صبح دیروز به همراه برخی از مدیران این باشگاه در محل تمرین شاگردان نیلوفر اردلان حضور یافتند و در فاصله چند روز تا دیدار برگشت با پویندگان فجر شیراز با آنها دیدار کردند.

در این مراسم عطابخش ضمن تشکر از زحمات کادرفنی و اجرایی و بازیکنان تیم فوتسال بانوان پیکان از آنها خواست به هیچ مساله ای جز قهرمانی در لیگ این رشته فکر نکنند. مدیرعامل پیکان همچنین به اعضای فوتسال بانوان وعده داد که در آینده ای نزدیک بخش دیگری از مبالغ قراردادهایشان پرداخت شود که این اقدام باعث بالارفتن روحیه آنها قبل از مصاف با پویندگان فجر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ شد.

عطابخش خطاب به اعضای تیم فوتسال بانوان گفت: «امیدوار هستم که همه چیز طبق روال و خوب برای شما پیش برود. از نظر من تک تک شما عزیزان قهرمان هستید اما بدون تردید تنها کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان برازنده شما است که انشاالله با درایت کادرفنی و همت بازیکنان به دست خواهد آمد.» 

نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان هم دقایقی به صحبت پرداخت و گفت: «از وقتی آقای عطابخش مدیریت باشگاه پیکان را برعهده گرفته، شاهد اقدامات مثبتی بودیم. فعالیت های انجام شده توسط تیم مدیریتی جدید، همه تیم های ورزشی باشگاه پیکان را در مسیر رشد و توسعه قرار داده است. تیم ما نیز با اضافه‌شدن فرشته کریمی و همچنین انگیزه بالایی که سایر نفرات دارند، شرایط بسیار بهتری پیدا کرده و می‌توانم بگویم چاره‌ای جز موفقیت و برنده شدن نداریم. امیدوارم در پایان فصل همه در کنار هم جشن قهرمانی در لیگ برتر را بگیریم.»

اتفاق ویژه مراسم صبح دوشنبه برگزاری جشن تولد برای عصمت داوودی نیا و یاسمن پاکجو دو تن از بازیکنان و همچنین مهدیه فراهانی فیزیوتراپ تیم فوتسال بانوان پیکان طبق هماهنگی با امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه بود. عطابخش در این خصوص بیان کرد: «وقتی قراردادهای شما را بررسی می‌کردم، متوجه شدم چند نفر در اسفندماه چشم به جهان گشوده‌اند. به همین بهانه خواستیم از زحمات شما عزیزان نیز تشکر کنیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.