کد خبر : 217640
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 8:27
-

جنگی:فصل بعد می‌خواهیم بین ۴ تیم برتر لیگ فوتسال باشیم

جنگی:فصل بعد می‌خواهیم بین ۴ تیم برتر لیگ فوتسال باشیم

سرمربی چیپس کامل مشهد گفت: مسئولان در فصل گذشته از فرش‌آرا حمایت کرده بودند اما در این فصل هیچ حمایتی از چیپس کامل و فرش‌آرا صورت نگرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن جنگی در خصوص جایگاه چیپس کامل در پایان لیگ برتر فوتسال ایران اظهار کرد: روز نخست که تیم را تحویل گرفتیم، هدف باشگاه حضور در لیگ دسته یک فوتسال بود اما مقرر شد با هدف بقا و ماندگاری در لیگ برتر شرکت کنیم.

وی افزود: اولین تیمی در لیگ برتر هستیم که تمام بازیکنانش بومی و ۱۱ بازیکن دهه هشتادی داشت. از پنج بازیکنی که جذب کردیم، فقط ۲ نفر سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با این جوانان به هدف خود دست یابیم.

سرمربی چیپس کامل تصریح کرد: چیپس کامل می‌توانست نتیجه بهتری در لیگ برتر کسب کند. بازیکنانی مانند محسن باغشنی، محمد پیکان و ناصر حاجی را جذب کردیم تا کمک‌حال تیم باشند ولی با مصدومیت مواجه شدند. اگر مشکلی برای این بازیکنان به وجود نمی‌آمد، قطعا لیگ را با رتبه تک‌رقمی به پایان می‌رساندیم.

جنگی یادآور شد: البته سال نخست حضور در لیگ را تجربه کردیم و بسیاری از بازیکنان تاکنون در لیگ بازی نکرده بودند. با این وجود تصور می‌کنم باشگاه به تیم ما بابت نتایج‌مان در این فصل نمره قبولی خواهد داد.

سرمربی چیپس کامل با اشاره به ضعف تیمش در این فصل اضافه کرد: در پست گلری و فاز دفاعی به مشکل خوردیم. بی‌تجربگی و مصدومیت بازیکنان باعث شد تا عنوان بدترین تیم در فاز دفاعی به نام چیپس کامل ثبت شود. برخی‌ استفاده زیاد از پاورپلی را عامل این اتفاق می‌دانستند اما تکنیک پاورپلی در برخی‌ بازی‌ها باعث تغییر نتیجه شد.

وی در خصوص برنامه چیپس کامل مشهد برای فصل آتی خاطرنشان کرد: چیپس کامل ۱۰۰ درصد در فصل آتی حضور خواهد داشت اما در این فصل مسئولان نسبت به چیپس کم‌لطفی کردند. در این فصل هیچ ارگانی از چیپس کامل حمایت نکرد. فقط مجموعه چیپس کامل و هیات فوتبال خراسان رضوی حامی این تیم بودند. مسئولان شهری و استانی در سال‌های گذشته به فرش‌آرا کمک کرده بودند اما در این فصل هیچ کمکی به چیپس کامل و فرش‌آرا صورت نگرفت.

سرمربی چیپس کامل عنوان کرد: هدفگذاری ما در فصل آتی حضور چیپس کامل در جمع چهار تیم برتر جدول است اما این موضوع همفکری، ساختار هماهنگ و حمایت سایر ارگان‌ها را نیز می‌طلبد. چیپس کامل برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول نیاز به بازیکنانی با سطح بالاتر دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.