کد خبر : 217680
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 13:20
-

موافقت هیات رئیسه با پیشنهاد مالی شمسایی/یک اردوی تیم فوتسال سوخت

موافقت هیات رئیسه با پیشنهاد مالی شمسایی/یک اردوی تیم فوتسال سوخت

در حالی که در فدراسیون فوتبال برای امضای قرارداد وحید شمسایی سرمربی جدید تیم ملی فوتسال اختلاف نظر وجود داشت، هیات رئیسه در نهایت با این قرارداد موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه بود که وحید شمسایی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال انتخاب کرد. شمسایی اما با وجود اعلام فدراسیون فوتبال، هنوز قرارداد خود را به صورت رسمی امضا نکرده است.

پروسه امضای قرارداد ۱ میلیارد تومانی شمسایی بعد از برکناری شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال پیچیده شد چرا که مدیران جدید فدراسیون و البته قوانین مالی اجازه افزایش قرارداد سرمربی تیم ملی را به این اندازه نمی‌داد؛ چرا که قرارداد سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان بود.

این افزایش قرارداد هرچند موافقت هیات رئیسه سابق فدراسیون در زمان ریاست عزیزی خادم را داشت اما بعد از تغییرات اخیر به چالش خورد؛ تا جایی که خزانه دار و سرپرست فدراسیون زیر بار امضای آن نرفتند و آن را به موافقت دوباره هیات رئیسه موکول کردند.

در نهایت هیات رئیسه هم بعد از تشکیل جلسه، موافقتش را با قرارداد شمسایی اعلام کرد اما هنوز به صورت رسمی خبری از امضای آن منتشر نشده است.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا باید از تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ به میزبانی قرقیزستان به میدان برود.

وحید شمسایی برای این رقابت‌ها سه دوره اردوی آماده سازی برای تیم ملی پیش بینی کرده بود اما بلاتکلیفی قراردادش، منجر به لغو نخستین اردو شد که قرار بود از ۲۲ تا ۲۵ اسفند ماه در تهران برگزار شود.

اردوهای بعدی در برنامه شمسایی از ۴ تا ۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ و از ۱۲ فروردین تا زمان اعزام تیم ملی فوتسال به قرقیزستان پیش بینی شده است و امید می‌رود در بی برنامگی فدراسیون فوتبال این اردوها از دست نرود.

از سوی دیگر، زمان ارائه لیست تیم ملی فوتسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا روز اول فروردین ۱۴۰۱ (یک هفته دیگر) به پایان می‌رسد.

هنوز مشخص نیست چه بازیکنانی به تیم ملی دعوت می‌شوند و مهمتر از آن اینکه آیا این بازیکنان (که به گفته شمسایی قرار است جوانگرایی بزرگی در تیم ملی رخ بدهد) شرایط خروج از کشور را دارند یا نه. این هم یکی از مواردی است که ممکن است برگزاری اردوهای تیم ملی را تحت تاثیر قرار بدهد و حتی باعث ایجاد تغییراتی در لیست وحید شمسایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.