کد خبر : 217778
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 13:01
-

مشکل مشترک شمسایی و ناظم‌الشریعه؛ شباهت فدراسیون فوتبال ایران با عراق در فوتسال

مشکل مشترک شمسایی و ناظم‌الشریعه؛ شباهت فدراسیون فوتبال ایران با عراق در فوتسال

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که قرار است روی نیمکت تیم عراق بنشیند، مشکل مشترکی با وحید شمسایی سرمربی جدید ایران دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سیدمحمد ناظم‌الشریعه که پیش از این هدایت تیم ملی فوتسال ایران را بر عهده داشت، در هفته‌های اخیر با فدراسیون فوتبال عراق برای هدایت تیم ملی فوتسال این کشور به توافق رسیده و این تیم را تمرین می‌دهد. 

اما مشکلی که به تازگی برای او به وجود آمده، سنگ اندازی‌های فدراسیون فوتبال عراق برای به خدمت گرفتن دستیاران ایرانی ناظم‌الشریعه است. سرمربی سابق ایران برای رفتن به تیم عراق، سه دستیار ایرانی می‌خواهد اما به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال عراق در این خصوص مواضع دیگری دارد. 

این مشکل تنها برای ناظم‌الشریعه وجود ندارد. در طرف دیگر این ماجرا وحید شمسایی نیز مشکلی مشابه این موضوع دارد. او که بعد از ناظم‌الشریعه هدایت تیم ملی فوتسال ایران را بر عهده گرفت، از همان ابتدا اعلام کرد که به دنبال آوردن دستیار خارجی است اما با گذشت زمان و عزل رییس فدراسیون فوتبال کشورمان، مواضع فدراسین‌نشینان با این خواسته شمسایی تغییر کرد. 

فدراسیون فوتبال در حال حاضر با آوردن دستیار خارجی مخالفت کرده و دلیل این موضوع را نیز صرفه‌جویی در بحث مالی می‌داند. به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال عراق با یکدیگر در این موضوع شباهت دارند و این روشن است که ناظم‌الشریعه و شمسایی کار سختی برای هدایت تیم‌های خود دارند چرا که هر دو فدراسیون دید مثبتی روی رشته فوتسال ندارند و این کار را دشوار خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.