کد خبر : 217776
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 11:02
-

کشاورز: لیگ زودتر آغاز شود، بازیکنان ما با آمادگی به آسیا می‌روند/ گیتی‌پسند با پلی‌آف هم قهرمان می‌شد

کشاورز: لیگ زودتر آغاز شود، بازیکنان ما با آمادگی به آسیا می‌روند/ گیتی‌پسند با پلی‌آف هم قهرمان می‌شد

سرمربی گیتی‌پسند معتقد است در صورتی که قهرمان لیگ برتر فوتسال با برگزاری مرحله پلی‌آف تعیین می‌شد، شاگردانش باز هم جام قهرمانی مسابقات را بالای سر می‌بردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز درباره فصل گذشته لیگ برتر فوتسال که به قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان انجامید، گفت: سال بسیار خوب و دشواری را پشت سر گذاشتیم. تیم‌های زیادی مدعی قهرمانی بودند که سازماندهی مناسبی هم داشتند. خدا را شکر توانستیم با کار گروهی خوب، قهرمانی این فصل سخت را به دست بیاوریم و این عنوان را به مردم خوب اصفهان تقدیم می‌کنیم.

پلی‌آف هم برگزار می‌شد، قهرمان می‌شدیم
وی در مورد اینکه برگزار نشدن پلی‌آف به قهرمانی گیتی‌پسند کمک زیادی کرد، اظهار داشت: قهرمانی در چند دوره لیگ برتر در پلی‌آف از دست تیم ما رفت. با این حال به جرأت می‌گویم اگر امسال پلی‌آف هم برگزار می‌شد، اتفاق خاصی رخ نمی‌داد و قهرمان می‌شدیم. بازیکنان گیتی‌پسند از لحاظ ذهنی فوق‌العاده آماده بودند و انسجام بالایی داشتند.

دستمزد یک کارمند را به داوران پرداخت کنند
سرمربی گیتی‌پسند اصفهان در خصوص قضاوت داوران در لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: متأسفانه امکانات داوری شایسته داوران ما نیست. وقتی اشتباهات را می‌بینیم، باید مشکلات آنها را هم ببینیم و منصفانه صحبت کنیم. برخی داوران باتجربه ما از قضاوت کنار رفتند و در داوری جوانگرایی شده است. تیم‌ها هزینه و تمرین می‌کنند و انتظار دارند داوری منصفانه‌ای ببینند، اما شرایط در مجموع بد نبود. مدیران، داوران را کارمند ببینند و دستمزدی معادل یک کارمند به یک داور پرداخت کنند.

تیم‌های ایرانی همیشه مدعی قهرمانی آسیا بوده‌اند
کشاورز در پاسخ به این پرسش که آیا گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا برای قهرمانی می‌جنگد یا خیر، گفت: ما نماینده ایران هستیم و تیم‌های کشورمان همیشه مدعی قهرمانی در آسیا بوده‌اند. گیتی‌پسند هم از این قاعده مستثنی نیست و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تیم خوبی مهیای شرکت در این مسابقات شود. امیدوارم کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال هم به ما کمک کنند و کارهای مربوط به روابط بین‌الملل انجام شود.

لیگ برتر زودتر آغاز شود، بازیکنان ما با آمادگی به جام باشگاه‌های آسیا می‌روند
وی همچنین درخواستی از مدیران سازمان لیگ فوتسال مطرح کرد و به تسنیم گفت: جام باشگاه‌های آسیا در سال‌های گذشته، پس از گذشت چند هفته از لیگ برتر آغاز می‌شد که این موضوع به آمادگی بازیکنان کمک می‌کرد. خیلی دوست داشتم این اتفاق رخ می‌داد و با آمادگی بیشتری راهی جام باشگاه‌های آسیا می‌شدیم. اگر در این بخش با ما همکاری کنند، خیلی بهتر می‌شود.

نقل‌وانتقالات آرامی خواهیم داشت
سرمربی گیتی‌پسند درباره آغاز زودهنگام فعالیت این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات عنوان کرد: پس از قهرمانی، کارهای نقل‌وانتقالاتی خود را برای فصل آینده آغاز کردیم و علی مروتی را به خدمت گرفتیم. گیتی‌پسند هر سال به جذب بازیکنان ملی‌پوش معروف بوده، اما همانطور که نقل‌وانتقالات بسیار آرامی را در فصل گذشته تجربه کردیم، امسال هم خیلی به دنبال جذب بازیکن نخواهیم بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.