کد خبر : 217800
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 15:04
-

«افتضاح» فدراسیون فوتبال عراق در حضور سرمربی ایرانی

«افتضاح» فدراسیون فوتبال عراق در حضور سرمربی ایرانی

تیم ملی فوتسال عراق در حالی برای انجام دو بازی تدارکاتی عازم ایران شده بود که پیش از سفر به تهران، اتفاق عجیبی را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال عراق چند روز پیش برای انجام دو بازی تدارکاتی به تهران سفر کرد. عراق که خود را آماده حضور در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا می‌کند، در دیدار با منتخب تهران و تیم ملی افغانستان به پیروزی رسید.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که اخیراً به عنوان سرمربی عراق انتخاب شده است، امیدوار است با این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشته باشد.

هرچند تیم ملی عراق به سفر خود در ایران پایان داد و در حال حاضر برای انجام دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال لبنان به بیروت سفر کرده است، اما طبق اعلام یک رسانه عراقی مشکل عجیبی گریبان بازیکنان عراق را قبل از پرواز به تهران گرفته بود.

«شبکه فیفا سبورت» که اخبار ورزشی عراق را پوشش می‌دهد از اتفاقی برای عراق پرده برداشت و از آن با کنایه به عنوان افتضاح و رسوایی یاد کرد که ستون‌های فدراسیون فوتبال عراق را لرزانده است!

به نوشته این رسانه، اعضای تیم فوتسال عراق از ساعت ۹ صبح در محوطه پذیرش هتل و روی زمین خوابیده‌اند و منتظر گرفتن بلیت برای پرواز به ایران بوده‌اند. به همین دلیل تعدادی از بازیکنان عراق با پس گرفتن پاسپورت‌های خود به خانه بازگشتند تا شرایط سفر به ایران فراهم شود.

اتفاق عجیب برای تیم ملی فوتسال عراق در حضور سرمربی ایرانی

 

همانطور که گفته شد، عراق بعد از انجام دو بازی تدارکاتی در ایران، در حال حاضر به لبنان سفر کرده است و فردا پنجشنبه نخستین بازی خود را با تیم ملی این کشور انجام می‌دهد.

عراق در مرحله مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا در منطقه غرب قاره با تیم‌های امارات (میزبان) و بحرین همگروه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین چهارشنبه , ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

فعلا که وضع تیم ایران افتضاح تر است بدون کادر فنی بدون بازی تدارکاتی و پا در هوا