کد خبر : 218624
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1401 - 12:05
-

دستمزد در اینجا خیلی متفاوت است

ناظم الشریعه:هرکجای دنیا بخواهیم، برایمان اردو می‌گذارند/بازیکنان عراق تاکتیک خوبی ندارند ولی تکنیکی هستند

ناظم الشریعه:هرکجای دنیا بخواهیم، برایمان اردو می‌گذارند/بازیکنان عراق تاکتیک خوبی ندارند ولی تکنیکی هستند

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق گفت: فدراسیون فوتبال عراق هرچه بخواهیم برایمان فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق موفق شد با این تیم از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کند و جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

ناظم الشریعه که با چند مربی ایرانی هدایت تیم ملی عراق را بر عهده دارد، به رادیو تهران گفت: دو ماه پیش بود که از طرف وزیر ورزش عراق با من تماس گرفتند. یکی، دو جلسه با آنها صحبت کردم و دیدم دیدگاه‌هایمان به هم نزدیک است و می‌توانیم تغییراتی در فوتسال عراق بدهیم. عراق از سال ۲۰۱۸ که صعود نکرد شرایط خوبی نداشت. بررسی اجمالی کردیم و گزارش دادیم. موافقت کردند تا طی سه سال طوری برنامه ریزی کنیم که هم لیگ آنها تغییر کند، هم در بحث تیم ملی بزرگسال و جوانان تغییراتی ایجاد شود و هم سهمیه جام جهانی بگیرند. این برنامه مورد تایید قرار گرفت. زمان کمی داشتیم. خدا را شکر مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا تمام شد و به عنوان تیم اول صعود کردند.

وی در خصوص استعدادهای عراق تاکید کرد: از نظر سخت افزاری شرایط خوبی ندارند. لیگ عراق ۱۲ تیمی است و سالن‌های خوبی ندارند ولی از نظر و بدنی شرایط مناسبی دارند. اگر کمی کار انجام شود می‌توانند از قطب‌های خوب آسیا شوند. بازیکنان عراق تاکتیک خوبی ندارند ولی تکنیکی هستند. مثل فوتبال عراق، بازیکنان فوتسالشان هم قدرتی هستند.

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق یادآور شد: فوتسال عراق مثل ایران زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است ولی وزیر ورزش عراق با حفظ سمت رئیس فدراسیون عراق است. «عدنان درجال» کاپیتان و مربی سابق تیم ملی عراق بوده است و در این کار حاذق است و خوب حمایت می‌کند. به قول خودمان خبره هستند. خوبی اش این است که مستقیم با وزیر ورزش در ارتباط هستم و تکلیف مشخص است. ما چهار جلسه داشتیم که به توافق نهایی رسیدیم. بازیکان جوان عراق تکنیکی هستند و کمی تحت تاثیر بازیکنان ایران قرار گرفته‌اند که در لیگ عراق بازی می‌کنند.

ناظم الشریعه ادامه داد: وقتی به عراق می‌رویم در بغداد مستقر هستیم. بر اساس برنامه کار می‌کنیم. الان ایران هستم. میشل پطروس مربی دروازه بان، حمید شاندیزی دستیار اول و طاهری هم آنالیزور است. در عراق هرچه می‌خواهیم برایمان مهیا می‌کنند.

وی درباره بحث امنیتی شهر بغداد تاکید کرد: وقتی آنجا در خیابان حرکت می‌کنید ماشین‌های نظامی وجود دارد. خودشان عادت کرده‌اند. جایی که برای ما گرفته‌اند بسیار امن است.

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق در خصوص شرایط و امکانات این کشور یادآور شد: هرکجای دنیا بخواهیم در حد امکاناتشان برایمان اردو می‌گذارند. در خردادماه قرار است مسابقات کشورهای عربی برگزار شود. از من برنامه خواستند و من هم برای برگزاری اردو، ایران و کویت را پیشنهاد دادم. آنها مشکلی برای برگزاری اردو خارج از عراق ندارند.

ناظم الشریعه در واکنش به این موضوع که تفاوت دستمزدش در عراق در مقایسه با ایران چقدر است؟ خندید و گفت: ‏‬ خیلی متفاوت است. وزیر ورزش عراق آدم حرفه‌ای و فنی فوتبالی است. دستمزد در اینجا خیلی متفاوت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.