کد خبر : 219160
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 12:26
-

چالش زبان اسپانیایی برای لژیونر فوتسال ایران

چالش زبان اسپانیایی برای لژیونر فوتسال ایران

ملی پوش فوتسال ایران که فصل آینده در تیم پالما اسپانیا بازی خواهد کرد، گفت: دوست داشتم بازی در بهترین لیگ فوتسال جهان را تجربه کنم و برای همین به پالما پیوستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسلم اولادقباد در خصوص زمان حضورش در تمرینات تیم فوتسال پالما اسپانیا گفت: فعلاً دنبال کارهای سفارت و گرفتن روادید سفر به اسپانیا هستم. احتمالاً دو، سه هفته دیگر یک سفر به اسپانیا برای انجام بعضی از کارهای مقدماتی قرارداد دارم. سپس بر می‌گردم و تیرماه دوباره برای شروع تمرینات به اسپانیا می‌روم.

وی در خصوص شناختش از تیم پالما تاکید کرد: تیم خوبی است و در لیگ اسپانیا در بازی رفت و برگشت، بارسلونا را شکست داده‌اند. مربی خوب و با دانشی دارند و بیشتر بازی‌هایشان را پیگیری می‌کنم. ان شاءالله نتایجشان برای فصل بعد بهتر هم بشود. در حال حاضر از لیگ اسپانیا هفت، هشت هفته دیگر باقی مانده است و یک مرحله پلی آف هم دارند.

ملی پوش فوتسال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا برای بازی در اسپانیا آمادگی ذهنی کامل دارد؟ تصریح کرد: بله این آمادگی را دارم. البته بازی در خارج از ایران و در اروپا سختی خاص خودش را دارد. همه تیم‌ها خوب هستند و باید صد درصد روی بازی‌ها تمرکز داشت. لیگ اسپانیا بالاترین سطح فوتسال در جهان را دارد و بهترین لیگ است. ان شاءالله که با حضور من متوجه استعدادهای ایران بشوند و بازیکنان بیشتری از کشورمان به اسپانیا بروند.

اولادقباد در خصوص اینکه چه زمانی پیشنهاد پالما به دستش رسید، یادآور شد: بعد از جام جهانی لیتوانی بود که با من صحبت کردند. آن موقع تصمیمم را گرفتم و خیلی هم با کسی مشورت نکردم. دوست داشتم بیرون از ایران بازی کنم و تجربه کار با مربیان دیگر را داشته باشم. خوشبختانه پیشنهاد پالما رسید و می‌توانم در بهترین لیگ جهان بازی کنم.

وی از زبان اسپانیایی به عنوان یکی از چالش‌های بازی در لیگ این کشور یاد کرد و گفت: آنطور که گفته‌اند آنجا فقط با زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند و حتی انگلیسی کاربرد ندارد. با یک مترجم در ارتباط هستم و دارم بعضی از کلمات اسپانیایی را یاد می‌گیرم ولی تا در محیط نباشم یادگیری زبان سخت است. بدون شک دانستن زبان نقش مهمی در پیشرفت دارد.

ملی پوش فوتسال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا با سرمربیگری وحید شمسایی اظهار کرد: در تیم ملی یک مقدار جوانگرایی صورت گرفته است. باید به شمسایی فرصت داده شود. وقتی به تیم ملی نگاه می‌کنیم بازیکنان جوان ۲۵ سال به بالا هستند ولی می‌گوییم جوانگرایی. اینکه بعضی از بازیکنان فقط دو، سه بازی تجربه ملی دارند، ضعف است. به هر حال آقای شمسایی کار را شروع کرده است و همه باید حمایت کنند تا نتیجه بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.