کد خبر : 219158
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 11:51
-

خداحافظی اسماعیل پور از نظر من ۲ نقطه تاریک داشت

کشاورز : خوشحالیم که گلر خوب و خوش اخلاقی مثل محمدی داریم / حاضر نیستم برای جذب بازیکن به خصوص جوانترها دست به هر کاری بزنم

کشاورز : خوشحالیم که گلر خوب و خوش اخلاقی مثل محمدی داریم / حاضر نیستم برای جذب بازیکن به خصوص جوانترها دست به هر کاری بزنم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند، گفت: بازیکن بزرگ و خوش اخلاقی مانند اسماعیل پور که سال‌های زیادی برای تیم ملی زحمت کشیده، با دلخوری و ناراحتی از بازی های ملی خداحافظی کرد که به نظرم نباید به این شکل می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند، گفت: بازیکن بزرگ و خوش اخلاقی مانند اسماعیل پور که سال‌های زیادی برای تیم ملی زحمت کشیده، با دلخوری و ناراحتی از بازی های ملی خداحافظی کرد که به نظرم نباید به این شکل می‌شد.

محمد کشاورز در خصوص وضعیت نقل و انتقالات تیم گیتی پسند اصفهان، اظهار داشت: امسال سال بسیار سختی پیش رو داریم. چرا که هم باید در جام باشگاه های آسیا و هم در لیگ ایران شرکت کنیم. کار بسیار سخت است و ما نیز تمام تلاشمان را می کنیم تا نماینده خوبی برای کشورمان در آسیا باشیم. 

وی افزود: همانطور که چند ماه پیش گفتم، خیلی وارد هیجانات بازار نقل و انتقالات نخواهیم شد و مثل سال گذشته سعی می‌کنیم که فصل نقل و انتقالات آرامی را سپری کنیم. من حاضر نیستم برای جذب بازیکن به خصوص جوانترها دست به هر کاری بزنم و به آنها دروغ بگویم و با دادن وعده و وعید آن ها را به تیمم بیاورم. 

سرمربی گیتی پسند ادامه داد: در حال حاضر نیز بیشتر تمرکزمان در حفظ نفرات سال قبل است اما اصراری نداریم بازیکنی را به هر قیمت نگه داریم و باید اعتراف کنم که علی‌رغم شرایط خوب گیتی پسند، خدارا شکر بعضی از تیم‌های دیگر هستند که شرایط مالی بهتری نسبت به ما دارند و ما این شرایط را به فال نیک می‌گیریم.

کشاورز در مورد شایعاتی مبنی بر جدایی سپهر محمدی از باشگاه گیتی پسند، گفت: در فصل نقل انتقالات همیشه بازار شایعات و گمانه زنی‌ها داغ است. محمدی دروازه‌بان بزرگی است که در این سال‌ها همیشه با تمام توان و کمترین حاشیه در خدمت تیم گیتی پسند بوده و امسال هم در خدمت تیم گیتی پسند خواهد بود و ما را در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا همراهی خواهد کرد. خوشحالیم که گلر خوب و خوش اخلاقی مثل سپهر محمدی داریم. 

وی درباره خداحافظی احمد اسماعیل‌پور ملی پوش فوتسال ایران از بازی های ملی نیز عنوان کرد: جا دارد که یک خسته نباشید به دوست خوب و همبازی قدیمی‌ام بگویم که در این سال‌ها چه در رده باشگاهی و چه در تیم ملی بدون حاشیه کارش را کرد و جزو نفرات تاثیرگذار و بزرگ تیم ملی بود. من خیلی خوشحالم که در دوران بازیگری با چنین بازیکن خوب و خوش اخلاقی هم بازی بودم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال تصریح کرد: درباره خداحافظی او نیز باید بگویم که یک تصمیم کاملا شخصی بوده و همه باید به آن احترام بگذارند اما خداحافظی اسماعیل پور از نظر من ۲ نقطه تاریک داشت که عمیقا من را ناراحت کرد. اول اینکه احمد با بیش از یک دهه سابقه ملی باید در زمین فوتسال و در کنار دوستانش و در مراسمی در شان بازیکنی که روی سکوی جهانی رفته، خداحافظی‌اش را اعلام می‌کرد، نه در اینستاگرام. این کمترین حق احمد بود. 

کشاورز افزود: دوم اینکه بازیکن بزرگ و خوش اخلاقی که سال‌های زیادی برای تیم ملی زحمت کشیده، متاسفانه با دلخوری و ناراحتی از بازی های ملی خداحافظی کرد که به نظرم نباید به این شکل می‌شد. به هر حال برای دوست خوبم اسماعیل پور در ادامه راه بهترینها را آرزو دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.