کد خبر : 219296
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 10:42
-

شریف: اگر تعداد تیم‌ها کم شود و پلی‌آف را برگزار کنند، منطقی‌تر خواهد بود/عدالت در قرعه‌کشی رعایت نشده بود/نصر شایسته قهرمانی بود

شریف: اگر تعداد تیم‌ها کم شود و پلی‌آف را برگزار کنند، منطقی‌تر خواهد بود/عدالت در قرعه‌کشی رعایت نشده بود/نصر شایسته قهرمانی بود

سرمربی تیم فوتسال زنان نصر فردیس گفت: اگر در دیدار برابر پیکان گل به خودی نمی‌زدیم، به دلیل امتیازهای بیشتر قهرمان می‌شدیم و این موضوع جام را از ما گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فاطمه شریف اظهار داشت: همه تلاش خود را کردیم تا به قهرمانی برسیم اما این اتفاق رخ نداد. وقتی فینال به صورت رفت و برگشت برگزار شود، شرایط تغییر می‌کند. در خانه برابر پیکان به تساوی یک بر یک رسیدیم اما در دیدار برگشت موقعیت خوبی را از دست دادیم و با یک گل به خودی قهرمانی را از دست دادیم.

وی با تبریک به تیم فوتسال زنان پیکان گفت: اگر این گل بخودی نبود، با همان تساوی بدون گل و امتیاز بیشتری که نسبت به پیکان داشتیم، قهرمانی را بدست می آوردیم. هر چند این موضوع چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. ما تیم پیکان را در دور برگشت ۴ بر یک شکست داده بودیم و این موضوع توانایی بالای ما را می رساند. قانون بازی همین است، وقتی گل نمی‌زنی، گل می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتسال زنان نصر فردیس عنوان کرد: در کل فلسفه لیگ برتر این است تا دیدارها به صورت رفت و برگشت برگزار و بعد از مسابقات قهرمان مشخص شود. هر تیمی که بیشترین امتیاز را بدست بیاورد قهرمان خواهد شد. به تدریج تیم‌ها، بازیکنان و مربیان از طولانی شدن لیگ برتر دچار فرسایش و خسته می شوند. اگر تعداد تیم‌ها کم شود و پلی‌آف را برگزار کنند، منطقی‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: هر چند مسوولان سازمان لیگ اعلام کردند که از فصل آینده سوپر لیگ با حضو هشت تیم برتر برگزار می شود. در این فصل سازمان لیگ مجبور شد به دلیل کرونا در ۲ گروه مسابقات را برگزار کند و همین موضوع سبب شد تا عدالت رعایت نشود. از گروه ما چهار تیم به مرحله نهایی صعود کردند و این امر نشان می دهد که این گروه چقدر سخت و رقابت ها سنگین بود. حتی عدالت در قرعه‌کشی رعایت نشده بود و گروه دیگر آسان و بازی ها ساده بود.

شریف یادآور شد: وقتی تیم‌ها را در گروه  قرار می‌دهند، باید تیمی سرگروه باشد که بیشترین تعداد ملی پوشان را دارد. هر چند این موضوع از نظر قانونی درست نیست و تیم های اول تا چهارم فصل گذشته را به عنوان سرگروه انتخاب کردند. امیدوارم اگر سال آینده قرار است سوپر لیگ برگزار شود، مسابقات کوتاه نباشد و مانند لیگ روسیه که با یک تیم سه یا چهار بار بازی می کند، این اتفاق برای لیگ ایران هم بیفتد.

وی اضافه کرد: کیفیت مسابقات اگر به این صورت برگزار باشد، بالا خواهد رفت. در هر صورت باید از سازمان لیگ تشکر کنم که با همه کم و کاستی‌ها این مسابقات را برگزار کرد. همچنین باشگاه نصر فردیس در اولین سال حضور در لیگ برتر امکانات خوبی را فراهم کرد و با آنکه شایسته قهرمانی بود، نایب قهرمان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.