کد خبر : 219462
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 13:39
-

می توانیم با صانعی قهرمان لیگ شویم

آقاپور: پیشنهادات خوبی از دو باشگاه گیتی‌پسند و کراپ داشتم /خوشبختانه جوانان جواب اعتماد کادرفنی تیم ملی را دادند

آقاپور: پیشنهادات خوبی از دو باشگاه گیتی‌پسند و کراپ داشتم /خوشبختانه جوانان جواب اعتماد کادرفنی تیم ملی را دادند

سالار آقاپور گفت‌: سخت‌ترین بازی ما در این مرحله از مسابقات با تیم میزبان بود که این تیم را هم با نتیجه پرگل شکست دادیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سالار آقاپور گفت‌: سخت‌ترین بازی ما در این مرحله از مسابقات با تیم میزبان بود که این تیم را هم با نتیجه پرگل شکست دادیم.

سالار آقاپور در خصوص نتایج درخشان تیم ملی فوتسال در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در این مسابقات پوست‌اندازی کرده بود و آقای شمسایی به بازیکنان جوان میدان دادند. خوشبختانه جوانان جواب اعتماد کادرفنی را دادند و با اقتدار توانستیم به مرحله نهائی صعود کنیم.

وی افزود: سخت‌ترین بازی ما در این مرحله از مسابقات با تیم میزبان بود که این تیم را هم با نتیجه پرگل شکست دادیم.

ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون درباره عملکردش در این رقابت‌ها گفت: خداراشکر بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و از عملکرد خودم راضی هستم. ان‌شاءالله که بتوانم اعتماد کادرفنی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را کسب کنم.

 

آقاپور راجع به وضعیت خود برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: من هنوز یکسال دیگر با باشگاه مس سونگون قرارداد دارم و با وجود اینکه پیشنهادات خوبی از دو باشگاه گیتی‌پسند و کراپ داشتم اما در مس ماندنی شدم.

وی در مورد انتخاب علی صانعی به عنوان سرمربی جدید تیم مس سونگون خاطرنشان شد: آقای صانعی از مربیان باشخصیت و به‌روز فوتسال کشورمان هستند. من در تیم ملی امید شاگرد ایشان بودم و مطمئنم که با کادرفنی جدیدمان نتایج خوبی خواهیم گرفت و می‌توانیم قهرمان شویم.

ستاره جوان مس سونگون در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ناکامی تیمش در گلات قهرمانی تأکید کرد: متاسفانه فصل گذشته بنابه دلایلی نتوانستیم جام قهرمانی را کسب کنیم و شرمنده هواداران مس سونگون و مردم آذربایجان شدیم.

سالار آقاپور در خاتمه به بازگشت هواداران نیز اشاره کرد و ابراز داشت: خیلی خوشحالم که در فصل جدید تماشاگران به سالن برمی‌گردند و هواداران‌مان را به عنوان یار ششم کنار خود خواهیم داشت. این قول را به آن‌ها می‌دهم که با تمام توان برای کسب پنجمین قهرمانی بجنگیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.