کد خبر : 219634
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 9:41
-

افضل در گفتگو با Fut5al :

بودجه سپاهان این هفته مشخص می‌شود/ در مبارکه اردو می‌زنیم

بودجه سپاهان این هفته مشخص می‌شود/ در مبارکه اردو می‌زنیم

سرمربی تیم فوتسال سپاهان گفت: بودجه دقیق تیم فوتسال باشگاه سپاهان این هفته به طور رسمی مشخص خواهد شد.

علی افضل در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: با توجه به اینکه تازه بازی‌های تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسیده منتظر تشکیل جلسه هیات‌مدیره و مشخص شدن رقم بودجه تیم فوتسال خود هستیم تا بر اساس آن بازیکن بگیریم.

او افزود: قطعا بودجه ما نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت چراکه امسال از ابتدا مشخص است که در لیگ‌برتر به میدان می‌رویم اما رقم دقیق و جزئیات آن در جلسه هیات‌مدیره در این هفته انشاالله مشخص خواهد شد.

سرمربی سپاهانی در خصوص لیست بازیکنان مدنظرش نیز تاکید کرد: صحبتهایی با برخی نفرات کرده‌ایم اما هنوز رقم بودجه را نمی‌دانیم ضمن اینکه کلا چهار بازیکن سهمیه لیگ‌برتری می‌توانیم بگیریم و تنها چیزی که می‌توان گفت اینکه یکی از آنها حتما یک گلر خواهد بود.

افضل از برگزاری اردوی تیمش در اطراف اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه باشگاه سپاهان در مبارکه امکانات ورزشی و کمپینگ بسیار خوبی دارد برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا اولین اردوی خود را در این شهرستان برگزار کنیم تا انشاالله رفته رفته تیم جدید را نیز سر و شکل داده و با برنامه‌های بعدی آماده حضور در لیگ‌برتر کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امسال لیگ مدعیان زیادی خواهد داشت که همه تیم‌ها با تمام توان برای قهرمانی می‌آیند و سپاهان اصفهان نیز با همین نیت پای در این رقابت‌ها خواهد گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.