کد خبر : 219652
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 15:25
-

رئیس اداره ورزش شهرستان ری:موضوع واگذاری امتیاز تیم ری راگا از ۶ ماه قبل مطرح شده است/شرایط سخت اقتصادی در گرفتن تصمیم فروش راگا بی‌تأثیر نبوده است/باید از تجربه امثال کشاورز استفاده کنیم

رئیس اداره ورزش شهرستان ری:موضوع واگذاری امتیاز تیم ری راگا از ۶ ماه قبل مطرح شده است/شرایط سخت اقتصادی در گرفتن تصمیم فروش راگا بی‌تأثیر نبوده است/باید از تجربه امثال کشاورز استفاده کنیم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: مسئولان تیم راگا به دنبال تأمین منابع مالی از طریق شهرداری، فرمانداری، کارخانه‌ها و صنایع هستند و امیدوارند که با حمایت مسئولان تیم در شهرستان ری ماندگار شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال راگا شهرری تنها نماینده فوتسال استان تهران در لیگ برتر است که در دو سال گذشته عملکرد موفقی داشته و در دو فصل اخیر توانسته تیم خود را در لیگ برتر حفظ کند اما پس از این تلاش‌ها حالا خبرها حاکی از این است که این تیم سهمیه خود را به یک باشگاه آملی فروخته است.

تیم فوتسال راگا ظرفیت ارزشمندی برای جوانان و نوجوانان ورزش دوست شهرستان ری است اما در دو فصل اخیر با مشکلات زیادی مواجه بود و از حمایت‌های حداقلی پس از کش و قوس‌های فراوان برخوردار شد و حالا مدیران این تیم تصمیم به فروش سهمیه خود گرفتند.

چندی پیش در گزارش‌هایی از نبود امکانات مناسب ورزشی در شهرستان ری، نداشتن سالن تیم فوتسال لیگ برتری راگا برای تمرین و میزبانی و عدم امکانات رفاهی و تجهیزات استاندارد برای تمرین و میزبانی این تیم نوشتیم که باعث شد از سوی مسئولان همتی برای رفع این مشکل صورت گیرد اما در حال حاضر این تیم جوان و پرانگیزه شهرستان ری نیاز به حمایت‌های اساسی دارد.

مردم شهرستان ری روزانه با معضلات و مشکلات ناشی از وجود صنایع بزرگ در این شهرستان دست‌ وپ نجه نرم می‌کنند و حالا وقت آن رسیده که صنایعی بزرگی همچون پالایشگاه نفت تهران، کارخانه سیمان تهران، مجتمع پردازش زباله آرادکوه، شهرک‌ها و مجتمع‌های صنعتی و صنفی و غیره در جهت حمایت از ظرفیت این تیم برای جوانان شهرستان گام بردارند.

کارشناسان معتقدند با به فروش رسیدن راگا استان تهران تنها نماینده خود را در لیگ برتر فوتسال از دست می‌دهد و این می‌تواند سیلی محکمی به گوش فوتسال تهران در سال‌های پیش رو باشد.

حسین یوسف‌زاده با اشاره به فروش امتیاز تیم فوتسال راگا اظهار داشت: موضوع واگذاری امتیاز تیم ری راگا از ۶ ماه قبل مطرح شده و موضوع جدیدی نیست زیرا مسئولان وقت شهرستان اعم از فرماندار و شهردار حمایت‌های لازم مالی از تیم راگا را انجام ندادند و هزینه‌های تیم داری بر عهده مالک است.

وی افزود: اداره ورزش شهرستان ری هم در راستای کمک به تیم ری راگا از هیچ حمایتی دریغ نکرد که می‌توان به در اختیار قرار دادن زمین طالقانی، رایگان کردن هزینه استخر و سالن بدن‌سازی، هماهنگی سالن مقدم و ۱۳ آبان اشاره کرد اما انتظارات تیم بیش از این بود و به همین دلیل این تصمیم از مدت‌ها قبل گرفته شده بود اما تصمیم نهایی منوط به کمک مسئولان برای حفظ تیم در شهرستان است.

رئیس اداره ورزش شهرستان ری تصریح کرد: مسئولان تیم به دنبال تأمین و تزریق منابع مالی از سمت شهرداری، فرمانداری، شورای شهرستان، کارخانه‌ها و صنایع هستند تا بتوانند تیم را حفظ کنند و همچنین امیدواریم فرماندار و شهردار جدید نگاه ویژه‌ای به تیم فوتسال راگا داشته باشند و این تیم در شهرستان ماندگار شود.

یوسف‌زاده بیان کرد: متولی این تیم اخیراً با بنده گفت‌وگو نداشته تا نظرشان را در مورد تیم داری یا فروش امتیاز جویا شویم اما مقرر شد جلسه‌ای با “عربی” متولی راگا برگزار مشکلات تیم مطرح و سپس تصمیم نهایی گرفته شود.

وی افزود: مسلماً شرایط سخت اقتصادی در گرفتن این تصمیم بی‌تأثیر نبوده وعدم وجود تماشاگر و جذب اسپانسر در سختی شرایط فعلی بی‌تأثیر نیست زیرا که عدم حضور تماشاگر، عدم تبلیغات محیطی و جذب اسپانسر از خسارات دوران کرونا به ورزش است.

رئیس اداره ورزش شهرستان ری با اشاره به تأثیر منفی در صورت فروش امتیاز تیم راگا گفت: وجود تیم لیگ برتری موجب استعدادیابی در میان جوانان بومی شهرستان شده و زمینه نشاط شادابی جوانان را فراهم می‌شود.

یوسف‌زاده ابراز کرد: اگر بتوانیم از تجربیات بازیکنان اسبق مانند محمد کشاورز و استعداد بومی شهرستان استفاده کنیم می‌توانیم در تیم داری موفق عمل کنیم و رتبه‌های قابل قبولی را در سال‌های آینده برای فوتسال شهرستان ری در لیگ برتر کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.