کد خبر : 219978
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 13:27
-

ترابیان: لغو جام باشگاه های آسیا مایه تاسف است/ شرم آور است که نماینده ایران در AFC رفتار منفعلانه ای داشته است

ترابیان: لغو جام باشگاه های آسیا مایه تاسف است/ شرم آور است که نماینده ایران در AFC  رفتار منفعلانه ای داشته است

رئیس اسبق کمیته فوتسال به شدت از لغو جام باشگاه های آسیا ابراز گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، عباس ترابیان رئیس اسبق کمیته فوتسال با انتقاد شدید از انفعال عضو ایرانی کمیته فوتسال آسیا از لغو مسابقات جام باشگاه های آسیا ابراز تاسف کرد.

ترابیان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: واقعا متاسفم که بازی های جام باشگاه های آسیا لغو شد. یادم می آید سال۲۰۱۰ که اولین دوره این بازی ها در اصفهان برگزار شد مصیبت و مشکلات زیادی وجود داشت تا این بازی ها استارت بخورد.در AFC  بحثی راه افتاده بود که یک کشور عربی میزبان بازی ها شود اما من دعوای مفصلی به راه انداختم و گفتم که مگر به دنبال شعار صرفه اقتصادی و تماشاگر زیاد نیستید پس باید بازی ها در ایران برگزار شود و همین اتفاق هم افتاد و استقبال بسیار خوبی هم از بازی ها در اصفهان شد.

وی ادامه داد: ایران همیشه واگن اول قطار فوتسال آسیا بوده و چه در بحث ملی و چه باشگاهی سر آمد بوده است .واقعا باعث شرم و ناراحتی است که نماینده کشورمان که اتفاقا رئیس کمیته فوتسال آسیاست واکنش منفعلانه ای داشته و یا نفهمیده یا متوجه نشده که لغو بازی ها چه ضرری به فوتسال ایران وارد می کند. در آنجا نباید به دنبال حفظ منافع شخصی و ماندن در جایگاه بود و سکوت کرد بلکه باید برای موفقیت فوتسال و فوتسال ایران جنگید و دعوا راه انداخت.

ترابیان تاکید کرد: حق و حقوق تیم هایی مثل ایران پایمال شده است. گیتی پسند و شهر اصفهان بارها میزبانی رویدادهای فوتسال را داشته و با سربلندی از آن بیرون آمدند.اگر دوستان نمی توانند کاری بکنند بروند تا کسی بیاید که از حق فوتسال ایران دفاع کند.

رئیس سابق کمیته فوتسال در مورد احتمال لغو بازی های فوتسال قهرمانی آسیا گفت: بعید می دانم این اتفاق بیفتد.این رقابت ها به فیفا متصل است و لغو آن کار آسانی نیست.با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا هر وقت کم آورده از فوتسال و فوتبال ساحلی خرج کرده و این دو رشته را قربانی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.